آخرین عناوین

دوشنبه 28 مرداد 1398-16:42 کد خبر:68052

پروژه میانگذر « شهید حسین آملی» در ساری افتتاح شد

پروژه میانگذر شهید حسین آملی به طول حدود هفت کیلومتر با حضور خانواده این شهید والامقام، مسئولان استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، پروژه میانگذر شهید حسین آملی حد فاصل بلوار پاسداران و بلوار امام (ره) در ساری افتتاح شد و مسعود مدینه صبح دوشنبه در مراسم افتتاح این میانگذر با اشاره به نامگذاری خیابان ها به نام شهدا آن را تداوم راه شهیدان بیان کرد و گفت: این پروژه به طول حدود هفت کیلومتر برای پیشگیری از مشکلات ترافیکی و ایجاد شبکه دسترسی در سال ۹۷ در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: پروژه میانگذار شهید حسین آملی در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید و برای ساخت آن ۴۵ میلیارد ریال هزینه و ۱۵ میلیارد ریال برای تملکات اراضی صرف شده است.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه بهترین راه برای مبارزه با دشمن، خدمتگزاری است و با افتتاح پروژه های عمرانی می توان به مردم خدمات مناسب ارائه کرد.

مدینه به تغییرات در مجموعه شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است که هیچ خللی در خدمت رسانی به مردم رخ ندهد.

وی با بیان اینکه مرمت مسجد جامع چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید گفت: این مسجد براثر حریق دچار تخریب شد و بازسازی آن کمتر از یکسال به پایان رسید.

رئیس شورای شهر ساری، افتتاح بوستان بزرگ بانوان را از دیگر طرح ها بیان کرد و گفت: این پروژه کمتر از یکماه دیگر افتتاح می شود و شهرداری همسنگ کارهای عمرانی به اقدامات فرهنگی نیز توجه کرد و پروژه پارک بزرگ دفاع مقدس نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ افتتاح خواهد شد.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز با تقدیر از تلاش های شهرداری ساری بر لزوم حفظ ارزش ها و میراث ماندگار دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: امیدواریم هر روز شاهد افتتاخ پروژه های عمرانی و جدید برای خدمات رسانی به مردم باشیم و این مسئله با همراهی و وحدت محقق می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :