آخرین عناوین

چهارشنبه 22 مرداد 1393-22:11 کد خبر:684

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران خبر داد:

مبادله ۲۰ میلیارد تومان سهام در بورس منطقه‌ای مازندران

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران از تبادل سهام به میزان ۲۰ میلیارد تومان این هفته در مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر،علی جعفری در گفت‌وگو با تسنیم افزود: با توجه به رکودی که از دی ماه در بورس داشتیم با بهبود اوضاع اقتصادی تلاطم قیمت ها در بازار فروکش کرده است و هم اکنون بورس از حالت بحرانی خارج شده و وضعیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.

وی با بیان اینکه با موج آرامش در بازار این هفته 5 میلیون سهم خرید فروش شد، ارزش تبادلی این میزان سهام را 20 میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیر بورس منطقه ای مازندران با بیان اینکه نرخ بالای بهره تسهیلات یکی از مشکلاتی است که شرکت های خدمانتی، تولیدی و تجاری را با مشکل مواجه کرده است افزود: از مهم ترین مکان هایی که صاحبان شرکت ها می توانند در آن سرمایه گذاری کنند و از منابع موجود مالی هم استفاده کنند همین بورس است.

وی  از جمع آوری حساب های مالی شرکت ها در مرداد خبر داد و تصریح کرد: جمع بندی ها رشد مالی شرکت ها در سال 93 را نشان می دهد و از این رو سهامداران مازنی امسال  با رغبت بیشتری در بورس به تبادل سهام پرداخته اند.

جعفری از فعالیت 15 شرکت فعال مازندران در بورس خبر داد و خاطر نشان کرد: مازندران به علت داشتن شرایط فرهنگی بهتر جایگاه مناسبی در ایجاد ثبات در بورس و سرمایه گذاری در آن دارد.

وی استقبال شرکت ها و مردم از بورس و مبادلات تجاری در آن را مناسب دانست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :