آخرین عناوین

چهارشنبه 22 مرداد 1393-22:16 کد خبر:685

انتقاد مجدد فرماندار بابلسر:

معضل کم آبی بابلسر همچنان پا برجا است

 

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه باید در تغییر کاربری زمین های کشاورزی نظارت جدی صورت گیرد، گفت: معضل کم آبی در شهر گردشگرپذیر بابلسر رفع نشده است.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، سید کریم سجادی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در بحث تولید محصولات کشاورزی استان، می توان در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد استان و کشور گام برداشت.

وی افزود: محصولات کشاورزی تولیدی صاحب برند در شهرستان جهت شرکت در جشنواره محصولات کشاورزی کشور ارسال شود.

سجادی با اشاره به مشکلات کمبود آب در شهرستان و با بیان اینکه مدیریت جدی‌تری در این زمینه صورت بگیرد تأکید کرد: با هماهنگی‌های لازم با نهادهای مرتبط مشکلات کمبود آب کشاورزان برطرف شود تا در حوزه تولید دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد: در بحث صنایع تبدیلی با دعوت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی کشاورزان را در تولید محصولات کشاورزی حمایت کنند.

فرماندار بابلسر به کاشت دوم برنج در زمین های شالیزاری و بهره برداری بهینه از زمین های زراعی اشاره کرد و افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله اقتصاد ، کاشت دوم برنج نیز موجب بهره برداری درست از زمین های زراعی و رونق بیشتر اقتصاد کشور می‌شود.

سجادی با اشاره به اینکه فرهنگ و اشاعه مباحث دینی در جامعه جدی گرفته شود، افزود: اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و رعایت مباحث دینی و ارتباط با پروردگار و مدد گرفتن از حضرت حق موجب افزایش برکت در کار و رونق اقتصادی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :