آخرین عناوین

پنجشنبه 23 مرداد 1393-14:56 کد خبر:690

طی حکمی از سوی سعادمند انجام شد:

انتصاب مشاور عالی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

طی حکمی از سوی احمد سعادت مند ،امامعلی حبیبی به عنوان مشاور عالي مدير كل ورزش و جوانان مازندران و به عنوان پيشاني و مايه هويت ورزش استان به همگان معرفي شد.


به گزارش خزرخبر،طی حکمی از سوی احمد سعادت مند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امامعلی حبیبی کشتی گیر اسطوره مازندرانی، به عنوان مشاور عالي مدير كل ورزش و جوانان مازندران و به عنوان پيشاني و مايه هويت ورزش استان به همگان معرفي شد.  

متن این حکم به شرح ذیل می باشد:

اسطوره تابناك ورزش

جهان پهلوان امامعلي حبيبي

با سلام

 آوازه امروز ورزش مازندران منبعث از تاريخي است كه شمابراي ورزش اين خطه تعريف كرديد . حماسه آفريني هاي جاويدان جهان پهلوان امامعلي حبيبي كه نمايه عظمت و شكوه هر ايراني است برجان و دل جماعت مازندراني حك شده و همچون سندي بر سترگي اين مازندران كمر همت بسته به سرور و غرور ايرانيان است .

براي ورزش مازندران سعادتي است كه در همان هوايي نفس مي كشد كه دم گرم يل بي مثال كهن ايران بر آب و خاكش جاري مي باشد و اين سلاله پاك را وقاري ابدي بخشيده است .

صيانت از آنچه خود شما به عنوان اولين زرين آور تاريخ ورزش ايران در آوردگاههاي المپيك آفريديد وظيفه ماست اما خط مشي استمرار بزرگي ها و درخشش ها در عالم ورزش فقط با ارائه طريق وآموزش رسم پهلواني ها و قهرماني توسط بزرگي به سان حبيبي است .

بدينوسيله به عنوان خادم مفتخر هستم تا جنابعالي را به عنوان مشاور عالي مدير كل ورزش و جوانان مازندران و به عنوان پيشاني و مايه هويت ورزش استان به همگان معرفي و ياد آور شوم كه رهنمودهاي رهگشايتان آذين بخش مسير سختي است كه پيش رو داريم و آن اعتلاي روز افزون مازندران و بالطبع  ايران اسلامي در رويدادهاي معظم قاره اي و جهاني است .

اميد است عمرتان مستدام و بركت ورزش استان با قدوم خير و دستان نوازشگر تان صد چندان گردد .

 احمد سعادت مند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :