آخرین عناوین

شنبه 2 شهريور 1398-19:8 کد خبر:69049

انتقاد فرماندار رامسر:

نداشتن کمربندی و پسماند معضل اصلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر، نداشتن کمربندی و پسماند را دو معضل اصلی در شهرستان بیان کرد و خواهان توجه استانی و ملی برای رفع این مسائل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمد آزاد با بیان اینکه رامسر با شرایط خاص به جهت نزدیکی کوه و دریا مواجه است گفت: ترافیک سنگین به دلیل تردد ماشین های سنگین در کمربندی وجود دارد که نیازمند کمربندی مناسب است.

وی تصریح کرد: برای احداث کنار گذر ساحلی سه مورد سنگ چین انجام شده که باعث آلودگی زیست محیطی شده و یک تهدید جدی است.

وی افزود: موضوع کنارگذر یا کمربندی در شهرستان رامسر یک پروژه ملی است که در این خصوص وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری آن را داد تا مطالعات لازم انجام گیرد و استاندار مازندران پیگیر مطالعه کمربندی این شهر است.

فرماندار رامسر گفت: روند بازگشایی کمربندی قائمیه باید با مطالعه بیشتری انجام می شد زیرا در ورودی قائمیه چند واحد ساختمان وجود دارد که نیازمند اعتبارات سنگینی برای بازگشایی این مسیر است.

وی با بیان اینکه ساماندهی و پردازش زباله در اشکته چال در دستور کار گروه پسماند قرار دارد درباره موانع پروازی فرودگاه رامسر نیز گفت: موانع پروازی فرودگاه رامسر ۸۰ واحد منزل مسکونی و تجاری در باغ ملی، مدارس، مستحدثات ملاصدرا و بخشی از مجتمع فدک است.

فرماندار رامسر گفت: طبق قرارداد شرکت فرودگاه ها باید به آموزشکده ملاصدرا ۵ میلیارد تومان برای اعیان پرداخت کند که سه و نیم میلیارد تومان پرداخت و یک و نیم میلیارد تومان در زمان تخلیه پرداخت خواهد شد.

محمد آزاد خاطرنشان کرد: فرماندار فرودگاه و ملاصدرا هستم و اجازه انتقال این آموزشکده به شهر دیگر را نخواهیم داد ولی همه باید جهت اجرای سیاست های کلان شهرستان رامسر پای کار باشیم، ملاصدرا در مکان جدید به فعالیت خود ادامه خواهد داد و با هر گونه تحرکات جهت عدم جابجایی آن برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: ساخت و سازها باید بر اساس قانون انجام شود و متولیان صدور پروانه خارج از اصول و ضوابط اقدام نکنند زیرا ساخت و ساز غیر مجاز چهره شهر و روستاها را تخریب می کند و سبب مخاطرات زیست محیطی و مشکلات زیر ساختی می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :