آخرین عناوین

پنجشنبه 23 مرداد 1393-15:10 کد خبر:691

استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک مازندران

سازمان ثبت اسناد و املاک برای تأمین نیروی انسانی مورد نیازخود در استان های مختلف از جمله استان مازندران بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور نیروی پیمانی استخدام می کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، این سازمان  براي تأمين نيروي انساني مورد نياز خود طبق مفاد قانون مديريت خدمات کشوري و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومي و تخصصي، از محل مجوز استخدامي برنامه پنجم توسعه، مجوز شماره 225/93/1755 مورخ 1393/2/14 معاون سرمايه انساني معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، تعدادي از افراد واجد شرايط را از طريق آزمون کتبي احراز توانمندي هاي عمومي، تخصصي، مصاحبه و طي مراحل گزينش، به صورت پيماني استخدام مي نمايد.

 متقاضيان استخدام از تاريخ 1393/5/22 با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org  و مطالعه دقيق مفاد آگهي استخدام، در صورت احراز شرايط لازم، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمايند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 25 مرداد 1393-18:44


    با سلام.چرا بعد از مدتی استخدام در سازمان ثبت،فقط نیرو مرد جذب می کنید؟؟اگر قراره همه ارگان ها فقط نیروی مرد جذب کند پس چرا فارغ التحصیل زن در رشته حقوق داریم.هیچ کجا نیروی زن نمی گیرند.پس الکی حقوق خواندیم؟؟؟؟؟؟؟لطفا یک تصمیمی برای فارغ التحصیلان حقوق زن بگیرید.....