آخرین عناوین

شنبه 9 شهريور 1398-16:7 کد خبر:69102

در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت:

طرح آبرسانی به نور و رویان با صرف 55 میلیارد ریال افتتاح شد

در ششمین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، ، فرماندار و مدیران شهرستانی، طرح آبرسانی به شهرهای نور و رویان با اعتبار 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای مازندران ، در ششمین روز از هفته دولت با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران، فرماندار و مدیران شهرستانی، خانواده معظم شهدا، طرح آبرسانی به شهرهای نور و رویان با اعتبار 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم  با بیان اینکه مایه مباهات است که امروز شاهد افتتاح این طرح باشیم گفت: در هفته دولت طرحهای خوبی در شهرستان نور و محمودآباد به بهره برداری رسید که در توسعه منطقه موثر بوده است.

علی اسماعیلی ادامه داد: منطقه نور و رویان دارای مشکلات فراوانی است که با اجرای طرح آبرسانی در این شهرها کمبود آب شرب منطقه برطرف شد.  

معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران، نیز در سخنانی به تشریح اجرای طرح آبرسانی به شهرهای نور و رویان پرداخت و گفت: این طرح به منظور زون بندی شبکه آبرسانی این شهرها، افزایش توان تامین و انتقال آب شهر رویان و رفع کمبود آب به ویژه در نقاط مرتفع شهر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

یزدان پناه، با بیان اینکه  در این طرح 6800 متر خط انتقال آب احداث شد، ادامه داد: برای اجرای این طرح55 میلیارد ریال اعتبار هزینه و 6 هزار خانوار  از مزایای آن برخوردار شدند.

فرماندار شهرستان نوردر این مراسم، با تبریک هفته دولت  اظهار داشت:  این هفته فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردها و خدمات دولت خدمتگزار در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف شهرستان‌ است.

شادمان ، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان آب و فاضلاب در تامین آب شرب مردم شهرهای نور و رویان افزود: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت  است که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :