آخرین عناوین

يکشنبه 24 شهريور 1398-22:32 کد خبر:69200

با صدور حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت صورت گرفت:

عضویت مدیر مالی دانشگاه در کمیته فني و تخصصي بودجه دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور

با ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، عضویت مدیر مالی دانشگاه در کمیته فني و تخصصي بودجه دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور صورت گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، با ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، عضویت مدیر مالی دانشگاه در کمیته فني و تخصصي بودجه دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور صورت گرفت.

براساس این گزارش، در بخشی از ابلاغ دکتر سید کامل تقوی نژاد خطاب به حمید ملانيا آمده است :

به استناد ماده ۱۰۵ آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني، مصوب مرداد ماه ۱۳۹۰ و بر اساس پیشنهاد رییس محترم مرکز بودجه و پایش عملکرد، بدينوسيله جنابعالي، به مدت يک سال از تاريخ اين ابلاغ به عنوان عضو «کميته فني و تخصصي بودجه دانشگاه هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني» منصوب مي گرديد.

شایسته است با توجه به سیاست های وزارت متبوع در پایش مستمر نظام سلامت و آموزش پزشکي و اجراي نظام بودجه ريزي مبتني بر عملکرد در هماهنگي با دبيرخانه کميته مزبور که در مركز بودجه و پايش عملكرد اين معاونت مستقر مي باشد، نسبت به انجام وظايف محوله، بخصوص تقويت كنترل هاي داخلي و استقرار نظام هاي حسابداري مديريت و مدل هاي پيشرو اقدام نموده تا شاهد پيمودن گامهايي اساسي در اجراي منويات مقام معظم رهبري(دام ظله) در ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتي باشيم.

بدیهی است ابلاغ تصمیمات اجرایي کميته به استناد آئين نامه از طريق دبير هيات امناء و يا اين معاونت قابل انجام خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :