آخرین عناوین

سه شنبه 26 شهريور 1398-16:51 کد خبر:69211

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران خبر داد:

ارسال شناسه قبض آب به سامانه پیامکی 30004615

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران گفت: در راستای حذف قبوض کاغذی، مشترکین از طریق موبایل شناسه قبض آب خود را به  شماره 30004615 پیامک نمایند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران ، معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران گفت: در راستای حذف قبوض کاغذی، مشترکین از طریق موبایل شناسه قبض آب خود را به  شماره 30004615 پیامک نمایند.

براساس این گزارش، مهدی لطفی با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور گفت: این طرح در راستای ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.

مهدی لطفی با اشاره به اینکه 620 هزار  مشترک در مازندران تحت پوشش شرکت آب  و فاضلاب شهری قرار دارد، گفت: مشترکینی که مسئولیت پرداخت قبض آب بهاء با آنها می باشد شامل مالکین، مستاجرین ، مدیران آپارتمانها و.... می توانند از طریق موبایل خود، شناسه قبض آب را به شماره  30004615  ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تغیر مالک، مستاجر و یا مدیریت آپارتمان و... مجددا شناسه قبض با موبایل جدید به شماره  30004615 پیامک شود.

لطفی با بیان اینکه بعد از دریافت شماره موبایل مشترکین و پردازش آن، طرح حذف قبض کاغذی آب بلافاصله در دستور کار قرار می گیرد ، ادامه داد: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و مبلغ همراه با شناسه قبض ، شناسه پرداخت و لینک درگاه پرداخت اینترنتی وسایر اطلاعات قبض  برای مشترکین ارسال می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران با اشاره به طراحی روشهای متعدد در سهولت پرداخت قبض آب تصریح کرد: از سالهای گذشته سامانه پرداخت تلفنی 122و  ۱۵۲۲، اپلیکیشن موبایلی ساده پرداخت و خدمات ۲۲ گانه الکترونیکی مشترکان در پورتال شرکت طراحی و راه اندازی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :