آخرین عناوین

سه شنبه 26 شهريور 1398-16:52 کد خبر:69212

بعد از ماه ها بلاتکلیفی صورت گرفت:

تحلیف اعضای جدید شورای شهر بهشهر

با گذشت ماه‌ها از بلاتکلیفی در شورای اسلامی شهر بهشهر، بالاخره سکوت و قفل‌ها شکسته شد و شورای شهر بهشهر با تحلیف اعضای جدید تعیین تکلیف شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، با گذشت ماه‌ها از بلاتکلیفی در شورای اسلامی شهر بهشهر، بالاخره امروز سه‌شنبه 26 مرداد ماه قفل‌ها شکسته شد و شورای شهر بهشهر با تحلیف اعضای جدید تعیین تکلیف شد.

شورای اسلامی شهر بهشهر ماه‌هاست که با سونامی تعلیق پنج  تن از اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر مواجه شده و عدم اظهارنظر در این رابطه توسط مسئولان برنامه‌های شهری و مردم را در بلاتکلیفی قرار داده بود.

خرداد ماه امسال با اعلام حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران، پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر و اکنون با طی مراحل قانونی و کیفر خواست، این افراد تعلیق و اعضای جدید شورای شهر بهشهر طی مراسمی معرفی شدند.

خدمت به مردم و رعایت مُر قانون مهمترین اصل در شورای اسلامی

امروز سه‌شنبه 26 مرداد ماه با حضور فرماندار بهشهر، اعضای علی البدل شورای شهر بهشهر به عنوان اعضای جدید معارفه شدند و هادی خنجری، فرماندار بهشهر در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای خدمت‌گزاری هرچه بهتر به این مردم، خواهان حرکت در مسیر قانون توسط اعضای شورای اسلامی شهر شد.

وی در این مراسم گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و مردم به تعدادی از دوستان در شورا رأی دادند و امروز نمی‌توانند در شورا ادامه فعالیت دهند؛ اظهار تأسف می‌کنیم و امیدواریم در مراحل دیگر زندگی موفق باشند.

فرماندار بهشهر خطاب به اعضای جدید شورای اسلامی شهر بهشهر اظهار کرد: امروز این وظیفه سنگین خدمت به مردم در شورای اسلامی شهر بهشهر  به شما سپرده شد و آرزوی توفیق داریم که فرصت خدمتگزاری فراهم شد.

خنجری بیان کرد: به استناد دستوری که استاندار وقت صادر کرد و اینکه تمام مسائل حقوقی و قضایی از استان کسب تکلیف شود؛ ما با صدور کیفرخواست و تعلیق پنج نفر از اعضای شورای شهر بهشهر سابق، مکاتبات با استانداری و وزارت کشور و با پیگیری و مراجعات مردم دستور داده شد که به استناد ماده 7قانون شوراها اعضای علی البدل معرفی شوند.

وی افزود: همه ما بر روی خون شهدا پشت میزها نشسته‌ایم و برای این مملکت و وجب به وجب آن خون شهید ریخته شده است و اکنون هم مردان مرد در عرصه‌های مختلف در حال مبارزه با دشمن هستند و مهمترین مسأله پاسداری از خون شهداست که رهبری و مردم از ما انتظار دارند و باید اعتقاد راستین به آرمان شهدا داشته و عمل به قانون شود.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه هیچ یک از مسئولان انتظار ندارند که اعضای شورای شهر خلاف قانون عمل کنند؛ یادآور شد: باید برای اجرای معنویات رهبری و امام راحل و ارزش‌های انقلاب و شهدا در مسیر قانون حرکت شود.

خنجری گفت: رعایت مُر قانون، تأمین منافع مردم از وظایف مهم اعضای شورای شهر است و متاسفانه چالش امروز آن است که برخی از اعضای شورای شهر کل کشور، خود را در لباس خود می‌بینند؛ در صورتی که شورا جایگاهی است که به امانت به آنان سپرده شد.

این مسئول اضافه کرد: وجود تلاطم در اعضای شورای شهر سابق بهشهر در انتخاب شهردار و موارد بعد از آن موجب شد تا فرصت خدمت‌گزاری شما فراهم شود.

فرماندار بهشهر گفت: بخشی از نارضایتی مردم در بهشهر، عدم خدمت‌گزاری مناسب اعضای سابق شورای اسلامی شهر بهشهر بود و لذا باید بستری فراهم شود تا در کنار هم با دوستی، نگاه به ارزش‌ها، نگاه به قانون و تجمیع ظرفیت ها به مردم خدمت کنید.

خنجری افزود: خدمت به مردم اصل است و نباید به حاشیه‌ها توجه شود و برادرانه و دوستانه با همدلی مسیری طی شود که فضای تاریک گذشته فراموش و به مردم خدمت شود.

وی گفت:  اکنون با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم و وضعیت اقتصادی به گونه‌ای است که مردم در معیشت، شغل و بیکاری با مشکل مواجه هستند و باید همه ظرفیت ها به مردم خدمت شود.

براساس این گزارش، در این مراسم با قرائت سوگندنامه توسط علیرضا صدیق یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر، دیگر اعضای این شورا سوگندنامه را قرائت و به طور رسمی به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر بهشهر معرفی شدند.

با انجام مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه، حبیب ملک پوری نام پدر رمضانعلی، صادق‌علی سعدی نام پدر علی ، سیدمحمد باقری نام پدر سیدجلال و محمد عموزادخلیلی نام پدر علی با قرائت سوگندنامه به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بهشهر معرفی شدند و محمد عارفی لمراسکی دیگر عضو علی‌البدل بهشهر هم استعفا داد و اکنون شورای شهر بهشهر 6 نفره است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :