آخرین عناوین

چهارشنبه 27 شهريور 1398-20:58 کد خبر:69225

رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری ساری خبر داد:

لغو محدودیت گواهینامه پایه سه برای رانندگان حمل و نقل درون شهری

رییس سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری، از لغو محدودیت گواهینامه پایه سه برای رانندگان حمل و نقل درون شهری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری ساری حمیدرضا فضل اله نژاد رئیس سازمان از برداشتن محدودیت رانندگان دارای گواهینامه پایه سه ( ب 1 ) برای حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

این مقام مسئول با اشاره به مصوبه شماره 76416 مورخ 24/06/98 هیات محترم وزیران و نامه شماره 576 مورخ 25/06/98 اتحادیه تاکسیرانیهای کشور  در این خصوص گفت:طبق تبصره اصلاحی این مصوبه رانندگان دارای گواهینامه پایه سوم با وسایل نقلیه سواری در حوزه حمل و نقل عمومی در صورت سپری شدن دو سال از اخذ گواهینامه رانندگی پایه سوم و داشتن حداقل سن 23 سال تمام بلامانع است.

فضل اله نژاد اظهار داشت: انتظار می رود در سال جاری کلیه خودروهای مشغول در امر سرویس مدارس که سابقا به دلیل عدم دارا بودن گواهینامه معتبر به طور غیرقانونی مبادرت به جابجایی دانش آموز می نمودند کلیه مراحل قانونی را سپری و کارت و برچسب سرویس مدارس در قالب سامانه سپند را دریافت نمایند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر در پایان با بیان اینکه پیش بینی می شود دامنه جابجایی دانش آموز از 4000 نفر در سال گذشته به 6000 نفر در سال جدید گسترش یابد از آمادگی کامل کارگروه سرویس مدارس سازمان و همچنین شرکت های مجاز تحت پوشش برای ساماندهی سرویس مدارس خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :