آخرین عناوین

پنجشنبه 28 شهريور 1398-11:42 کد خبر:69234

با حضور مقامات استانی و شهرستانی:

مراسم معارفه شهردار ساری آغاز شد

با حضور مقامات شهرستانی و استانی ، مقامات شهرداری ساری و مدیران سازمان ها و معاونان مراسم معارفه شهردار جدید ساری آغاز شد.


به گزارش خزرتیترخبر ، جلسه معارفه شهردار ساری آغاز شده است، در ابتدای جلسه، شمشیربند رئیس شورای شهر ساری با تشکر از خدمات فرزانه، اعلام کرد که رجبی شهردار جدید شهر ساری است و چون در ماه محرم قرار داریم مراسم تودیع و معارفه آنچنانی نگرفته ایم و به رجبی برخی از فعالیت های اینده را گوشزد کرد.

براساس این گزارش با حضور مقامات شهرستانی و استانی ، مقامات شهرداری ساری و مدیران سازمان ها و معاونان مراسم معارفه شهردار جدید ساری و تودیع حمید فرزانه در سالن جلسات شهرداری مرکز ساری آغاز شد.

به گزارش خزرتیترخبر، حضور رسانه ها و مقامات مسئول در این مراسم لحظه به لحظه پررنگ تر می شود.

فرزانه از کلیه همکاران خود تقدیر و تشکر نموده و برخی موارد را به رجبی شهردار جدید سفارش نمود و گفت: شهر بی دفاع است ،شهر صحنه زندگی مردم است، شهر بیت المال است و باید به گونه ای به مردم خدمات دهیم که در شان مردم و مرکز استان باشد.

وی همچنین از طاهری ، معاون مالی اداری به خاطر ارتباط  کاری تنگاتنگ و همکاری نزدیک تشکر نمود و از عبوری به پاس 82 ماه فعالیت تشکر و قدردانی کرد.

براساس این گزارش، برخی از اعضای شورا از جمله نجاریان، مدینه و قاسمی در جلسه حضور ندارند.

به گزارش خزرتیترخبر، بعد از فرزانه، رضایی فرماندار شهر ساری طی سخنانی با تشکر از عملکرد فرزانه و همکارانش گفت:فرزانه عملکرد بسیار خوبی داشته است  و بنده به عنوان فرماندار این شهر از ایشان تشکر می کنم.

فرماندار ساری خطاب به رجبی گفت: از تمام  ظرفیت ها چه موافق چه مخالفین با همدلی و همراهی استفاده بشود.

وی همچنین افزود: شهردار باید شهر را نگه دارد و کار شهرداری نگه داشتن شهر در تمامی مراحل و اوضاع است، شهردار باید از حاشیه رفتن جلوگیری نموده و خود مواظب حاشیه ها باشد.

در ادامه ، مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران در مراسم معارفه شهردار ساری گفت:شهردار باید شجاعت اجرا داشته  باشد و در مقابل ناملایمات استقامت داشته باشد و در تمام  کارها و پروژه ها نگاه فرهنگی  داشته باشد این نشان از احترام  به مردم است.

رازجویان در ادامه گفت: باید پیوست فرهنگی را اجرا کنیم ، تمام پروژها را به مردم اطلاع دهیم وشادی و نشاط را در بین مردم ایجاد کنیم.

معاون عمرانی شهردار تعامل جدی باید با اعضای شورا داشته باشد حتی اعضای مخالف به جهت پیشبرد امور داشته باشد.

رازجویان گفت:محدودکردن دخالتهای بیرونی برای شهردار و اعضای و کیفیت نیروهای شهرداری در کارها و امورات بهینه باشد.

معاون عمرانی استانداری مازندران :درآمد شهرداری را باید  پایدار کنیم تا  شهری پویا برای مردم داشته باشیم، هرچه ساری را بالا بکشیم، یعنی مازندران را بالا کشیدیم.

 

به گزارش خزرتیترخبر،عباس رجبی شهردار جدید ساری نیز بعد از معاون عمرانی شهرداری مازندارن، ضمن تشکر از اعضای شورای شهر به خاطر انتخاب وی به عنوان شهردار ساری گفت:تصمیم دارم با همدلی و استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت شهر ساری گام بردارم.

عباس رجبی شهردار ساری در مراسم معارفه با اظهار اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران شهری کشور می تواند راهگشا باشد گفت: ارائه خدمات به مردم و فرهنگسازی در امور و مبارزه با سیستم فساد در شهرداری و همکاری با سایر دستگاه ها را امری مهم برشمرد.

وی یادآور شد: استفاده از مدیران جوان در سطح مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد تا به کسب اعتماد شهروندی که از رئوس برنامه هایم است دست یابیم.

 

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :