آخرین عناوین

سه شنبه 2 مهر 1398-21:41 کد خبر:69277

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

زمین‌خواری ۳میلیاردی در کلاردشت کشف شد

فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری سه میلیارد ریالی و بازگرداندن هفت هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اهل و ساکن شهرستان کلاردشت در محدوده منطقه رودبارک با تجاوز به بخشی از اراضی ملی مبادرت به تصرف و محصور کردن بیش از هفت هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی کرده، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به زمین‌خواری شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم به زمین‌خواری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای حکم قضایی مبنی بر خلع ید زمین، بیش از هفت هزار و 182 متر مربع از اراضی تصرف شده به ارزش سه میلیارد ریال با همکاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به دامن طبیعت بازگردانده شد.

میرفیضی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید خود را در قبال صیانت از منابع طبیعی مسئول بدانند، گفت: آگاه باشیم که انفال عمومی حق الناس هستند و باید از آن‌ها محافظت کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :