آخرین عناوین

شنبه 18 آبان 1398-14:41 کد خبر:69578

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خبر داد:

امدادرسانی به 256 حادثه طی مهر ماه سال جاری

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری گفت: در مهر ماه گذشته 256 عملیات اطفایی و امداد و نجات انجام شد که خوشبختانه طی عملیات صورت گرفته 40 نفر از شهروندان و هموطنانمان از حوادث نجات يافتند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مرکز استان،سید حمید هاشمی رئیس این سازمان از امدادرسانی به 256 حادثه  طي مهر ماه گذشته خبر داد.

وي افزود: از تعداد عمليات هاي انجام شده  101 مورد اطفاي حريق و 155 مورد امداد و نجات در گزارشات آتش نشانان به ثبت رسیده است .

هاشمی ضمن قدردانی از فعالیت و تلاش شبانه روزی آتش نشانان در ارائه خدمات به شهروندان،  تصریح كرد: طي مدت مذكور، 300 خودرو آتش نشاني به همراه یک هزار مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شد كه طي عمليات هاي صورت گرفته ، خوشبختانه 40 نفر از شهروندان و هموطنانمان از حوادث نجات يافتند.

وي به خسارات ناشي از حوادث اشاره كرد و افزود: متاسفانه 10 نفر در اثر حوادث رخداده طي اين مدت مصدوم شده و یک نفر نيز جان خود را از دست داد.

هاشمی با اشاره به خدمات این سازمان حتی فراتر از محدوده شهری،تصریح كرد: اين سازمان 200 مامور آتش نشان را جهت انجام 53 عمليات به خارج از محدوده ی شهری اعزام كرد.

وی بيشترين علت آتش سوزي در مهر ماه را به ترتيب آتش سوزي ناشي از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از مواد جامد سوز با عاملیت انسانی و برق عنوان كرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ضمن تقدیر از همكاري شهروندان، از آنان خواست به موارد ايمني توجه بیشتری نموده و در صورت بروز حوادث ضمن حفظ خونسردی، با شماره  گیری 125 ، نوع حادثه و آدرس دقیق را اطلاع رسانی نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :