آخرین عناوین

سه شنبه 12 آذر 1398-21:17 کد خبر:69715

به منظور بررسی روند اجرای طرحهای فاضلاب صورت گرفت:

بازدید نماینده مردم شرق مازندران ازطرح های فاضلاب در نکا، بهشهر و گلوگاه

نماینده مردم شرق مازندران به منظور بررسی روند اجرای طرحهای فاضلاب،ازطرحهای فاضلاب در نکا، بهشهر و گلوگاه بازدید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندرن ، به منظور بررسی روند اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه، شاعری نماینده مردم شرق مازندران، مدیرعامل، معاون مهندسی توسعه، مدیران و کارشناسان آبفاشهری استان از نحوه اجرا و پیشرفت این پروژه ها بازدید کردند.

براساس این گزارش، شاعری در این بازدید اجرای طرحهای فاضلاب را در ارتقای بهداشت عمومی جامعه موثر دانست و از پیگیری و همکاری این شرکت در اجرای این طرحها قدردانی کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز با بیان اینکه تا کنون 13 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در اقطار مختلف و از جنس پلی اتیلن در شهرنکا انجام شد، گفت: با پیگیری های صورت گرفته زمین تصفیه خانه فاضلاب این شهر درمرحله خرید قرار دارد.

عبدالهی مجموع حجم عملیات لوله گذاری فاضلاب در بهشهر را 214 کیلومتر دانست و تصریح کرد: در سال جاری 10 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در بهشهر پیش بینی و تا کنون 2500 متر لوله گذاری در این شهر اجرایی شد.

وی، افزود: در مرحله پیگیری برای خرید زمین تصفیه خانه فاضلاب در این شهر هستیم.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با اشاره به اینکه درسال جاری 11 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در شهر گلوگاه انجام می شود، اظهار داشت: تا کنون 5700 متر لوله گذاری در اقطار مختلف نیز در این شهر انجام شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :