آخرین عناوین

يکشنبه 17 آذر 1398-19:59 کد خبر:69766

رئیس پلیس راهور مازندران خبر داد:

پلیس راهور مازندران به دست افزارهای نوین مجهز شد

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: تمامی همکاران راهور استان به دست افزارهای نوین مجهز شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی باقری اظهار داشت: با توجه به شرایط زمانی و مکانی و پیشرفت ها، نیاز است تا پلیس نسبت به تجهیزات روز و مدرن اقدام کند از اینرو تمامی همکاران مجهز به دست افزار نوین شدند.

وی به مزایای این دستگاه اشاره و اضافه کرد: در آن واحد و در صورت تخلف یک راننده می تواند میزان تخلفات، نمرات منفی مشخص می شود و از خودرو دارای دستور قضایی باشد نیز معلوم خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در آن واحد توسط همکاران اعمال قانون و برای مالک و راننده پیامک ارسال می شود.

باقری با اظهار اینکه این دست افزارها می تواند به پلیس در نوشتن تخلفات رانندگی در کوتاهترین زمان کمک کند گفت: این دستگاه به شکلی تعبیه شده است که گرما و سرما و باران در آن تاثیری ندارد و پلیس در شرایط جوی مختلف می تواند از این دستگاه استفاده کند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان خواست تا همکاری بیشتری با پلیس برای حفظ و تامین حقوق شهروندی داشته باشند گفت: در هشت ماه امسال ۶۲ درصد از تصادفات منجر به فوت را عابران پیاده تشکیل داده اند و ۷۰ درصد تصادفات مربوط به عابران دارای سنین ۵۰ سال به بالا بوده است.

باقری یادآور شد: شرایط سنی و کهولت سبب می شود تا نتوان ارزیابی فکری دقیق از سرعت خودرو داشته باشند و این عامل سبب بروز تصادف می شود.

وی با بیان اینکه ۲۹ درصد تصافادت مربوط به راکبان موتورسیکلت بوده است تصریح کرد: گفت: معابر و خیابان ها پاسخگوی حجم زیاد خودروها نیست و بارعایت حقوق شهروندی می توان به کاهش تصادفات کمک کرد.

رئیس پلیس راهور مازندران باعنوان اینکه میزان تصادفات ساختگی به حداقل رسیده است گفت: پلیس سخت با عوامل تصادف ساختگی برخورد خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :