آخرین عناوین

يکشنبه 17 آذر 1398-21:23 کد خبر:69769

هردم از این باغ بری می رسد:

ممنوعیت استفاده از نایلون در نانوایی‌های مازندران و بی‌خبری یک مسئول!

طرح ممنوعیت استفاده از نایلون در نانوایی‌های مازندران در حالی کلید خورد که مسئول اتحادیه خبازان ساری درباره اجرای این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مطلب ممنوعیت استفاده از نایلون در نانوایی‌های مازندران به نقل از حسن‌ خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در سایت معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران انتشار پیدا کرده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مضرات استفاده از نایلون اعلام کرده است که برای جلوگیری استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‎ها و استفاده از پارچه ساده یا کیسه‌های پارچه‌ای ساده بدون رنگ و مشتقات شیمیایی به عنوان جایگزین مناسب برای حمل‌نان پیگیری‌های لازم انجام و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

 علی اصغر محمودی رئیس اتحادیه خبازان شهرستان ساری با اعلام بی‌خبری نسبت به این موضوع، اظهار کرد: در جریان این مصوبه نیستم و تاکنون به ما اطلاع‌رسانی نشده است.

وی اضافه کرد: نانواها غیر از بحث نایلون با مشکلات دیگر مثل پایین بودن نرخ و پایین بودن کیفت آرد مواجه هستند انتظار داریم که متولیان امر در این موارد هم پیگیر دغدغه این صنف باشند.

یکی از خبازان مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما نسبت به ممنوعیت استفاده از نایلون اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

وی با اعلام اینکه این طرح در یکی از استان‌های کشور اجرا شده است، افزود: بنده از این موضوع استقبال می‌کنم.

علی اکبر غفرانی رئیس شورای آرد و نان فرمانداری ساری درباره اجرایی کردن این طرح، گفت: نامه عدم ممنوعیت در روزهای اخیر به دست ما رسیده است و بنا داریم که به نانواها این موضوع اطلاع‌رسانی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که مسئولان اتحادیه در جریان این مصوبه هستند، گفت: از طریق اتاق اصناف به نانواها اطلاع‌رسانی کردیم و رونوشت نامه را هم در اختیار داریم.

غفرانی یادآور شد: به زودی در سطح کلی این مصوبه را به اطلاع خبازان می‌رسانیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :