آخرین عناوین

يکشنبه 17 آذر 1398-22:39 کد خبر:69770

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری اعلام کرد:

رانندگان از واگذاری کارت سوخت به غیر خودداری کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: رانندگان از واگذاری کارت سوخت به غیر خودداری کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سبحان رجب پور در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه آگاهی نداشتن برخی مالکان خودرو از مقررات واگذاری کارت سوخت به غیر مشکلات قانونی را به دنبال خواهد داشت اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و اختصاص سهمیه ویژه و قابل توجه برای خودرو‌های عمومی ازجمله خودرو‌های خطی، تاکسی، آژانس‌ها و ... برخی از رانندگان این نوع خودرو‌ها به دلیل آشنا نبودن از مقررات جاری، کارت سوخت خویش را در اختیار افراد غیر قرار داده که این عمل بر اساس مقررات کشور تخلف محسوب می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: پس از شناسایی این افراد و محرز شدن تخلف آنها، اعمال قوانینی مانند توقیف و مسدود شدن کارت‌های سوخت و نیز تعیین غرامت به میزان لیتراژ تخلف انجام شده یک برابر نرخ بین المللی (فوب خلیج فارس)، اعمال می‌شود.

رجب پور، بر مراقبت از کارت‌های سوخت تاکید کرد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و اداره تعزیرات حکومتی با قاطعیت و حساسیت کامل با پدیده شوم کارت فروشی مقابله و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه مالکان خودرو‌ها برای جلوگیری از سواستفاده، کارت‌های سوخت خود را رمز گذاری کرده تا (مفقودی و جا گذاشتن در جایگاه ها) دچار مشکل نشوند از شهروندان خواست: با مشاهده این گونه تخلفات و یا شکایات با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و نیز شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس گرفته تا رسیدگی شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :