آخرین عناوین

چهارشنبه 20 آذر 1398-15:13 کد خبر:69806

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری خبر داد:

هم‌سطح سازی آرامستان ساری با رویکرد زیباسازی بصری

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری ضمن تشریح فعالیت های این سازمان گفت: طرح هم سطح سازی قطعه سه و تجهیز و بهسازی مبلمان آرامگاه در حال انجام است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مصطفی مهربانیان رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری با اشاره به لزوم بهسازی و زیبایی بصری آرامستان های شهر ساری اظهار داشت:بازسازی سر درب ورودی آرامگاه عمومی ساری و رنگ آمیزی دیوارهای این آرامگاه در دست اجراست.

وی ،احداث سالن اجتماعات جدید به ظرفیت 160 نفر را از دیگر فعالیت های سازمان آرامستان های شهرداری برشمرد و افزود:بهسازی روشنایی معابر در محوطه آرامگاه و نصب سیستم های صوتی جدید در سالن اجتماعات جهت رفاه حال شهروندان عملیاتی شده است.

 

مهربانیان، به رنگ آمیزی جداول آرامگاه و آماده سازی تالار اجتماعات اشاره کرده و ادامه داد: زیباسازی بصری آرامگاه در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری گفت: طرح هم سطح سازی قبور در قطعه سه جهت افزایش ظرفیت تدفین آغاز شده است.

 

وی به بهسازی فضای سبز محوطه آرامگاه بهشت رضا در شهید زارع اشاره کرده و افزود: کاشت 200 اصله درخت نارنج در محوطه آرامگاه نیز در حال انجام است.

مهربانیان ساخت ایستگاه نذورات و ادعیه در آرامگاه را از دیگر فعالیت های سازمان آرامستان های شهرداری ساری عنوان کرد و اظهار داشت: طراحی و لایت باکس برای زیارت اهل قبور و نصب تابلوهای ادعیه نیز اجرا شده است.

 

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء سطح روحیه معنوی و ایجاد نشاط در میان کارکنان این سازمان، خاطر نشان کرد: تیم فوتسال سازمان آرامستان های شهرداری ساری قهرمان مسابقات فوتسال کشوری به میزبانی مشهد مقدس شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :