آخرین عناوین

پنجشنبه 21 آذر 1398-17:5 کد خبر:69816

شهردار ساری اعلام کرد:

بهره گیری از ظرفیت اعضای شورای شهر، رمز موفقیت مدیران شهرداری

شهردار ساری در جلسه شورای اداری شهرداری مرکز استان گفت: امروز استفاده از ظرفیت اعضای شورای اسلامی شهر رمز موفقیت مدیران مجموعه شهرداری است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،جلسه شورای اداری شهرداری مرکز استان، با حضورعلیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر،عباس نجاریان عضو شورای اسلامی شهر، عباس رجبی شهردار، شهرداران مناطق و روسای سازمان های تابعه صبح پنجشنبه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

عباس رجبی شهردار ساری در این جلسه  با بیان اینکه تعامل ،همکاری و وحدت شورا و شهرداری ضامن موفقیت در کارها و توسعه شهری است، اظهار کرد: اگر هر یک از ما در مسیر مشترک که همان تعالی ساری است حرکت کنیم، رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهیم کرد.

وی فعالیت های فرهنگی را مهم دانست و افزود: شهرداری می تواند با ایجاد فضاهای شاد و مفرح  که با سنن و اعتقادات ما سنخیت دارد ، موجبات رضایت شهروندان برای تداوم نشاط و شادابی خانه و خانواده دراجتماع را فراهم کند و این امر تاثیر مستقیمی برفرآیند زیست شهری ما دارد.

شهردار ساری، خطاب به مدیران سازمان های تابعه و شهرداران مناطق ، گفت: توجه به دغدغه های شهروندان همچنین تکریم ارباب رجوع در راستای حفظ حقوق شهروندی همواره مورد تاکید مدیران و در سرلوحه فعالیت های شهرداری قرار دارد.

وی با یادآوری اینکه مدیران پیشین در شهرداری ساری از تجارب خوبی برخوردار بوده اند گفت: مجموعه شهرداری ساری، خواهان بهره گیری از تجارب آنها  در پیشبرد توسعه شهری و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شد.

رجبی یادآور شد: هرمدیری سبک و سیاق متفاوتی برای فعالیت دارد  اما هدف همه توسعه شهر بوده است من با همه آنها دوست و برادر هستم، به اعتقادم همه عضو یک خانواده هستیم، فرقی نمی کند امروز در این مسئولیت باشند یا نباشند، مسئولیت به هیچکس شخصیت نمی دهد اگر شخصیت اجتماعی به همراه رفتار مناسب با مردم در مدیران  وجود داشته باشد و اصل خدمت بی منت باشد همه محبوب مردم هستند.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری از نظرات و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر که هم ناظرین خوب و هم  با تجربه هستند، استفاده کنند ، ادامه داد: آنها از مدیران و نخبگان شهر هستند مردم آنان را انتخاب کردند که نقش نظارتی بر مجموعه مدیریت شهری داشته باشند بنابراین از ظرفیت های آنان استفاده کنید که این مشورت رمز موفقیت شما خواهد بود.

رجبی بیان کرد: اگر همه مدیران مجموعه شهرداری از ظرفیت اعضای شورای اسلامی شهر استفاده کنید ؛مطمئنا موفق تر خواهند بود عباس رجبی به توانایی تک تک مدیران شهرداری ایمان دارم.

وی افزود: اینکه مدیران در اتاق های خود بنشینند و انتظار برنامه ریزی را فقط از سوی مدیریت شهرداری داشته باشند نخست خودشان و سپس مردم متضرر می شوند.

شهردار ساری با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری از نظرات و تجربیات اعضای شورای شهر در بهبود فعالیت های خود بهره گیری کنند، افزود: تمام مدیران سازمان های تابعه  و شهرداران مناطق موظف به پاسخگویی سامانه 137  که  پل ارتباطی بین مردم و شهرداری است؛ هستند .

تسریع در روند احداث کارخانه زباله سوز که از مطالبات مهم شهروندان نیز است  از دیگر تاکیدات شهردار مرکز استان در این جلسه بود.

وی افزود: اکنون که فصل تدوین لایحه عوارض برای بودجه ریزی سال 99 شروع شده  جلسات کارشناسی را بیشتر برگزار کرده و در این مورد از نظرات نجاریان عضو شورای اسلامی شهر که در این زمینه تجارب ارزنده ای دارد نیز بهره گیری کنید.

رجبی متذکر شد: مدیران سازمان های تابعه و شهرداران مناطق هر روز به صورت میدانی مشکلات منطقه خود را احصا  و در جهت رفع آن تلاش کنند.

وی تاکید کرد: شهرداران مناطق از تفکیک های غیر مجاز شهری جلوگیری کنند،زمین هایی را شناسایی کنید که شهرداری برای آن طراحی و برنامه ریزی کند .

شهردار مرکز استان هشدار داد: با افرادی که با شایعه پراکنی و انتقال اسناد اداری موجبات بی نظمی اداری را فراهم می کنند برخورد جدی و قانونی خواهد شد،امور اداری براین موارد نظارت کافی داشته باشد .

وی تصریح کرد: سازمان های تابعه توجه جدی به درآمد داشته باشند ضمن صرفه جویی در هزینه ها، منابع درآمدی خود را با تعامل با شهروندان حاصل کنند بی تردید هدف مدیریت شهری رضایت و رفاه شهروندان ساروی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :