آخرین عناوین

يکشنبه 26 مرداد 1393-0:26 کد خبر:700

اعضای ستاد دکتر روحانی در بهشهر با ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار شدند

اعزام هیئت بررسی از سوی نهاد ریاست جمهوری برای تغییرات مدیریتی در مازندران

استدعای عاجزانه داریم، جهت پیشگیری از این گونه رفتارها و ممانعت از سرخوردگی نیروهای وفادار، همدل و همراه با جناب عالی در شهرستان ها، هیاتی از سوی بازرسی نهاد ریاست جمهوری جهت رسیدگی به مسائلی از این دست به استان مازندران اعزام گردد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند شورا،اعضای ستاد روحانی در شهرستان بهشهر که پس از انتخابات نیز انسجام خود را از دست نداده اند به علت عدم تغییرات مدیریتی در این شهرستان با ارسال نامه ای به رئیس دولت تدبیر امید خواهان اعزام هیئت بررسی از سوی نهاد ریاست جمهوری برای تغییرات مدیریتی در مازندران شدند. متن نامه بدین شرح است.

بسمه تعالی

محضر مبارک جناب آقای دکتر روحانی؛ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

آنچه مردم ایران را به پای صندوق های رای در انتخابات اخیر کشاند تا حضرت عالی با شایستگی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزنید انجام وظیفه دینی و ملی و تغییر رویکرد دولتمردان در اداره امور کشور بوده است اما آنچه تا به امروز پس از گذشت قریب به یکسال و اندی در استان مازندران نصیب دوستان و همفکران حضرت عالی گردید خلاف آن را ثابت نموده است.

ماندگاری برخی مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و مسئولین وفادار به دولت قبلی و مخالف رویکرد دولت حاضر با وجود عدم شایستگی یک نمونه کوچک از این اهمال و بی توجهی است.

اینجانبان اعضاء ستاد حضرت عالی در شهرستان بهشهر  بعد از انتصاب استاندار محترم مازندران طی دو نامه کتبی و چندین مرحله مراجعه حضوری به منظور بیان معضلات گوناگون بجا مانده از دولت قبل در شهرستان تقاضای ملاقات ایشان را نموده ایم که نه تنها مسئولین دفتر استاندار هیچ گونه پاسخ قانع کننده ای ندادند بلکه در آخرین مراجعه حضوری (مورخه 19/5/93) پس از دو ساعت معطل ماندن پشت در، به جهت عدم پذیرش، با رفتار توهین آمیز رئیس دفتر مواجه شدند و اعلام نمودند استاندار برای اعضای ستاد در شهرستان ها وقت ندارند و زمانی که با اصرار نمایندگان اعضاء ستاد مواجه گردیدند با تحکم اعلام داشته اند که ما برای شما دعوت نامه نفرستاده ایم هرکس برای شما دعوت نامه فرستاده است به سراغ او بروید این است نتیجه عدم تغییر نیرو ها، چرا که این شخص (مدیر کل دفتر استاندار) در دولت قبلی نیز در همین مسئولیت بوده اند، پس جای تعجب نیست با نیروهایی وفادار به دولت و زحمتکشان ستاد حضرت عالی این گونه برخورد کنند.

لذا استدعای عاجزانه داریم، جهت پیشگیری از این گونه رفتارها و ممانعت از سرخوردگی نیروهای وفادار، همدل و همراه با جناب عالی در شهرستان ها، هیاتی از سوی بازرسی نهاد ریاست جمهوری جهت رسیدگی به مسائلی از این دست به استان مازندران اعزام گردد تا خدای ناکرده ادامه این روند موجبات ناخرسندی، ناامیدی و نارضایتی مردم شریف این استان به ویژه مردم آگاه و فهیم این شهرستان را فراهم ننماید.

پیشاپیش از  امعان نظری که معمول می فرمایید نهایت سپاس و قدردانی به عمل می آید به امید موفقیت و بهروزی روز افزون حضرت عالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم قدردان و شریف ایران.                                    

                                        اعضاء ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان بهشهر

                                       

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :