آخرین عناوین

يکشنبه 26 مرداد 1393-1:28 کد خبر:701

دعوت گزینشی از رسانه ها توسط میراث فرهنگی مازندران:

کیش رسانه های مازندران به بزرگ نیا/عدم دعوت میراث فرهنگی از رسانه های منتقد

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست خبری خود با دعوت گزینشی از برخی از رسانه های همسو با روابط عمومی این سازمان،عملا خود را در معرض بیشترین انتقادها قرار داد.


به گزارش خزرخبر،مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران  که زمانی سکان دار اداره کل ارشاد مازندران بوده و خاطرات وعملکرد خوبی از خود به یادگار گذاشته بود، متاسفانه در جایگاه جدید در مازندران نتوانست جایگاه قبلی و عملکرد خود را تداوم بخشد.

بر پایه این گزارش دلاور بزرگ نیا در نشستی که به همراه برخی از مدیران کل دستگاه های استان و به بهانه برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو برگزار نمود ،با دعوت از برخی از رسانه های همسو و موافق با عملکرد او و مخصوصا روابط عمومی ضعیف این اداره کل،نتوانست به اهداف خود برسد.

در این نشست که تنها عده معدودی از رسانه های همسو و نورچشمی روابط عمومی این سازمان دعوت شده بوده اند ،بسیاری از خبرنگاران نیز که بارها در رسانه های خود و یا به طرق دیگر عملکرد بسیار ضعیف و شک برانگیز مسئول روابط عمومی و تیم ویژه او را که در میراث فرهنگی مازندران حیاط خلوتی درست نموده اند زیر سوال برده  اند نیز بدون دعوت حضور یافته و حضورا انتقادهای خود را نسبت به عملکرد ضعیف این مدیر کل و روابط عمومی این دستگاه اعلام نموده اند.

نشستی که به جای آنکه به تبادل نظر بین رسانه ها و مسئولان دست اندرکار میراث فرهنگی منجر شود به انتقادهای تند و بی پاسخ رسانه ها از مسئولین میراث فرهنگی و به خصوص روابط عمومی این سازمان مبدل شد.

مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی مازندران به همراه دوستان و تیم ویژه ای که در تمامی بخش های این سازمان رخنه کرده اند و دارای عضویت در بیش از چندین کارگروه و کمیته نیز می باشد ، به پشتوانه مدیر کل این دستگاه نسبت به انتقادهای کارشناسانه و واقعی همراه با دلایل کافی بی اعتنا بوده و همچنان به راه نادرست خود ادامه می دهد.

دلاور بزرگ نیا و مجموعه تحت مدیریت او با تصور اینکه با عدم دعوت از رسانه های منتقد می توانند ضعف های این دستگاه را پوشش داده و همچنان به ضعف های خود ادامه داده و با تصور اینکه با عدم همکاری با رسانه های منتقد ،می توانند خود را از تیغ کارشناسی های رسانه ها رها کرده و بی تفاوت باشند ،متاسفانه در نشست خبری، خود را در محاصره سیل هجوم انتقادهای خبرنگاران توانا و با تجربه ای دیده اند که  راهی به جز قبول اشکالات و ضعف های خود نداشته اند.

سوال مهمی که برای اکثر کارشناسان و رسانه های وجود دارد این می باشد که چه دست های پشت پرده ای وجود دارد که دلاور بزرگ نیای توانمند و مقتدر و با تجربه را در این سازمان زمین گیر کرده و او نمی تواند حداقل تغییر و جابجایی نیرویی را که مسبب بالاترین انتقادها به میراث فرهنگی و مجموعه تحت پوشش او قرار دارد به عمل آورد.

مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی مازندران که عدم دعوت از برخی از رسانه ها را از عهده خود سلب نموده و با اعلام اینکه به کلیه رسانه ها پیامک ارسال شده و به ما مربوط نمی شود نشان داده است که هیچ نیرو و قدرتی نمی تواند در مقابل این گروه با نفوذ ایستادگی کند.

امیدواریم دلاور بزرگ نیا با آن سابقه درخشان مدیریتی خود بتواند هر چه زودتر در مجموعه خود دست به تغییرات کارشناسی شده و برنامه ریزی شده بزند و افرادی را که میراث فرهنگی مازندران را حیاط خلوت خود و گروه خود نموده اند پاکسازی کند تا هم استان مازندران و هم شخص بزرگ نیا از این گروه فرصت طلب بیش از این ضربه نبیند. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :