آخرین عناوین

يکشنبه 26 مرداد 1393-2:15 کد خبر:703

با هدف بررسی وضعیت سیاسی موجود در استان:

روسای ستاد تدبیر و امید مازندران خواستار نشست با استاندار شده اند

نشست رؤسای ستاد دولت تدبیر و امید شهرستان‌های مختلف مازندران با هدف بررسی وضعیت سیاسی موجود، برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مسئولان ستاد دولت تدبیر و امید در شهرستان‌های مختلف مازندران از گلوگاه تا رامسر، امشب دور هم جمع شدند تا آخرین تحولات استان را رصد کنند.

در این نشست، بر بکارگیری از تجربیات و تخصص برای برون‌رفت از مشکلات استان و کمک به استاندار مازندران تاکید شد.

همچنین درباره ضرورت نگاه هوشمندانه نسبت به تغییرات و جابه‌جایی مدیران استانی، بحث‌های فراوانی شد و اعضای ستاد معتقد بودند که نباید بخشداران و فرمانداران پشت درب استاندار مازنداران صف بکشند و تقلای ماندن داشته باشند.

روسای ستاد دولت تدبیر و امید شهرستان‌های مازندران، جایگاه استاندار را بالاتر از این دانستند که وقتش با صحبت درباره مسایل جزیی بگذرد.

آنها از اینکه عده‌ای سعی دارند تا ذهن مدیریت استان را به سمت مسایل حاشیه‌ای بکشانند، گلایه‌مند بودند و عنوان کردند: تغییرات و جابه‌جایی‌ها برای دو هفته نخست یا حداکثر دو ماه نخست باید انجام می‌شد و اکنون پس از گذشت یک‌سال باید پیشرفت بهتری را در استان، چه از سوی فرمانداران و بخشداران و چه از سوی استاندار، شاهد بودیم.

روسای ستاد دولت تدبیر و امید شهرستان‌های مختلف مازندران، در جمع‌بندی نهایی، خواستار برگزاری نشستی صمیمی با ربیع فلاح‌جلودار، استاندار مازندران شدند تا ضمن بررسی عملکرد وی در یک‌سال گذشته، نقاط قوت استان و ضعف‌هایی که باید اصلاح شود را با نماینده عالی دولت در استان، به بحث و بررسی بگذارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :