آخرین عناوین

يکشنبه 26 مرداد 1393-2:40 کد خبر:704

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران خبر داد:

اجرای برنامه های متنوع به مناسبت سال روز ورود آزادگان

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران برنامه هاي سال روز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را  تشريح کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در آستانه فرارسيدن 26 مرداد سالروز ورودآزادگان سرافراز به ميهن اسلامي طي گفتگوي خبري ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا،بويژه شهيدان گرانقدر آزاده ايران اسلامي طي سخناني با بيان اينكه آزادگان سرافراز دردوران پر فراز و نشيب اسارت با قدرت ايمان و پيروي از امام عظيم الشان با تحمل سختي ها و مرارتها و زير شكنجه هاي دشمن با استقامت ، مردانگي و رشادت فرهنگ ايثارگري و آزادگي را به نمايش گذاشتند افزود: امروز خاطرات دوران اسارت آزادگان عزيز در صفحات كتاب تاريخ انقلاب اسلامي ايران بايد ثبت و درج گردد تا نسل هاي آينده بدانند كه اقتدار، امنيت و آرامش جامعه ما مديون ايثارگري ، فداكاري و از خود گذشتگي شهيدان، جانبازان و آزادگان سرافراز است.

وی در اين خصوص بر تحقق و ترويج فرهنگ غني آزادگي در جامعه از سوي همه مسئولين دستگاهها تاكيد و اظهار داشت:آزادگان كه صبر و تحمل را در دوران اسارت تجربه كرده اند امروز در عرصه پيشرفت و سازندگي جامعه پيشقدم بوده و بر افتخارات خود در تاريخ انقلاب اسلامي افزودند.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران به برنامه هاي 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزيز به ميهن اسلامي در اين استان اشاره و تصریح کرد:در اين ايام، مراسم تجليل از آزادگان پر افتخار بطور همزمان در 21 شهرستان اين استان با اجراي برنامه هاي مختلف :شامل سخنراني،فرهنگي هنري و...برگزار خواهد شد.

رضایی در ادامه گفت:به همين مناسبت خانواده هاي آزادگاني كه در دوران اسارت به شهادت رسيدند ( 16 خانواده از استان)  دربرنامه تجليل از اين عزيزان كه در تهران برگزار خواهد شركت خواهند نمود.

وی خاطر نشان کرد:همچنين به منظور تكريم و سپاسگزاري و طي هماهنگي بعمل آمده با دفاتر ائمه جمعه استان و فرمانداران ونيز مسئولين ادارات و نهادها، از آزادگان مقاوم در منازل ديدار و تجليل صورت مي گيرد.

رضايي تصريح كرد: دستگاه هاي اجرايي استان و شهرستان ها به پاس قدرداني، از آزادگان عزيز شاغل در ادارات طي مراسمي تجليل خواهند نمود.

 مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران،برگزاري اردوي فرهنگي خانوادگي آزادگان ،حضور آزادگان در نماز جمعه ،مصاحبه با چهار نفر آزاده نخبه و داراي اسارت بالا در برنامه زنده تلويزيوني و راديويي صبح مازندران در بيست و ششم مرداد ماه،بيان خاطرات آزادگان پيش از خطبه نماز جمعه ، هماهنگي با دفتر ائمه جمعه استان به منظور اختصاص بخشي از سخنان خود در خصوص سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي، ارسال پيامك ، تبليغات محيطي و شهري،ارسال بيانيه به رسانه ها و خبرگزاري ها،معرفي آزادگان در رسانه ها و... از برنامه هاي بنياد مازندران در گرامي داشت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي بر شمردند.

ايشان در پايان افزود: استان مازندران داراي 2384 آزاده سرافرازميباشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :