آخرین عناوین

يکشنبه 26 مرداد 1393-23:47 کد خبر:708

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خبر داد:

تسریع در اجرای پروژه های شهری در صورت مساعدت شهرداری ساری

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت:همکاری شهرداری ساری با این شرکت، تسریع در بهره برداری از پروژه ها را به دنبال دارد.


به گزارش خزرخبر،ذبیح الله ذاکری در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر ساری افزود:قانون انشعاب آب و فاضلاب از سال 86 تاکنون تغییر نکرده است.

وی با بیان اینکه از محل آب بها ،هزینه های اداره و کارمندان خود را پرداخت می نماییم خاطر نشان کرد:متاسفانه در ارائه حداقل امکانات و خدمات به شهروندان به علت تورم زیاد و هزینه های سرسام آور دچار مشکل می باشیم.

ذاکری با اشاره به اینکه در 27 شهر از 52شهر در مازندران بحث تبصره 3 را اعمال نموده و همکاری و مساعدت شورا و شهرداری را دریافت نموده ایم تصریح کرد:طی نامه ای از وزارت نیرو درخواست نموده ایم تا بخشی از اعتبارات این دستگاه،به شرکت آب منطقه ای مازندران پرداخت شود تا تصفیه خانه ساری هر چه زودتر وارد مدار شود.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه در بحث آب های سطحی در استان کار زیادی نشده است افزود:با تقسیم بندی مازندران به 9 مجتمع سعی داریم تا از سدها،منابع تامین پایداری استفاده کنیم.

ذاکری با اعلام اینکه با تمام سعی و تلاش و برنامه ریزی های کارشناسی شده هنوز در ساری کمبود آب داریم خاطر نشان کرد:هر گونه همکاری شهرداری و شورا با این شرکت،جهت خدمت رسانی به مردم ساری می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :