آخرین عناوین

دوشنبه 25 آذر 1398-23:32 کد خبر:70823

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری خبر داد:

گسترش نهضت آسفالت و توسعه پروژه های عمرانی

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری با اشاره به توسعه پروژه های عمرانی گفت: با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی، روزانه بالغ بر20 پروژه در نقاط مختلف شهر پیگیری می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، مرتضی بربسته رئیس این سازمان با اشاره به توسعه پروژه های عمرانی در شهر ساری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی، روزانه بالغ بر20 پروژه در نقاط مختلف شهر پیگیری می شود.

وی افزود طی 20 روز کاری در 68 کوچه و خیابان حدود 7200 متر مربع عملیات آسفالت اجرا شده که بخشی با هدف ترمیم مسیر و بخشی دیگر روکش آسفالت به منظور نوسازی معابر سطح شهر در مناطق سه گانه بوده است؛ در این ارتباط باید از روکش آسفالت در مسیر اصلی بلوار کشاورز و میدان شهدا به سمت خیابان ملامجدالدین و ترمیم گسترده آسفالت کمربندی جنوبی به عنوان شاخص ترین عملیات مذکور یاد کنم.

 

رئیس سازمان عمران از زیرسازی کوچه صنعتگران در کمربندی غربی به عنوان دیگر پروژه راهسازی این سازمان یاد و تصریح کرد: تسطیح پیاده روی بلوار دریا در حد فاصل کوی گلستان تا کوچه بوستان به اتمام رسیده است.

مرتضی بربسته از حمایت های عباس رجبی شهردار، علی اکبر زلیکانی نماینده شورای شهر در سازمان عمران و سایر اعضا شورا در اجرای پروژه های سازمان متبوعش قدردانی و خاطرنشان کرد: برخی از پروژه های عمرانی را به واسطه جلوگیری از انسداد ناخواسته مسیرهای شهری و تسریع در روند اجرا به صورت شبانه دنبال خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :