آخرین عناوین

چهارشنبه 27 آذر 1398-17:34 کد خبر:70842

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد:

معارفه شهردار جدید رویان

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، شهردار جدید رویان از توابع شهرستان نور معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمد محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار رویان با تاکید بر توسعه پایدار و دستیابی به ان در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: وقتی کار عمرانی رضایت مردم را در پی نداشته باشد آن توسعه پایدار نخواهد بود.

وی ادامه داد: دومین اصل رسیدن به توسعه پایدار را اتصال مردم و مدیران دانست و گفت: با توجه به شرایط جامعه و اوضاع اقتصادی کشور، نیاز به آن داریم که با فکر و برنامه ریزی بهتر کاری کنیم که منجر به جلب سرمایه گذار برای توسعه پایدار شود.

محمدی تاکامی یادآور شد: شهردار و مدیریت شهری باید برنامه راهبردی و استراتژیک پنج تا ۱۰ ساله برای شهر تهیه کنند و جایگاه شهر را در استان و کشور تعریف کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت اندیشمندان برای دستیابی به توسعه پایدار و تعریف برنامه راهبردی برای توسعه شهر شد.

وی تصریح کرد: شناسایی چالش‌ها و رصد آن در دستیابی به توسعه پایدار امری ضروری است و در اداره شهر نباید دنبال ناجی و معجزه گر باشیم بلکه باید همه شهروندان و مدیران برای توسعه پایدار کمک کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا شهر به جایگاه واقعی و مطلوب خود برسد.

در این مراسم از تلاش‌های احمد توکلی شهردار قبلی رویان تقدیر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :