آخرین عناوین

چهارشنبه 27 آذر 1398-19:43 کد خبر:70848

مدیرکل هواشناسی مازندران خبر داد:

ارتفاعات مازندران برفی می‌شود/ محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی اعمال می‌شود

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به برودت نسبی دمای هوای استان، گفت: از امشب ارتفاعات مازندران برفی می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، محمد رضا رضوی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی جدید از امشب به استان، بارش باران در دشت و برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

وی افزود: هوای مازندران از امشب از سمت غرب استان همراه با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف و مه آلود خواهد بود. در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌ها، بارش باران بین 20 تا 25 میلی‌متر به همراه کاهش دما 4 تا 6 درجه پیش بینی می‌شود.

رضوی بیان کرد: در ارتفاعات بویژه مناطق با ارتفاع 1300 متر و بالاتر و محور‌های کوهستانی پدیده مه همراه با بارش برف  و کاهش دما در طول روز تا ده درجه خواهیم داشت.

در عین حال، فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر حذف سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی استان، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان تا بامداد شنبه 30 آذر 98 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

علی‌رضا قدمی افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا 6 بامداد شنبه از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 جمعه 29 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :