آخرین عناوین

چهارشنبه 27 آذر 1398-21:23 کد خبر:70851

شهردار منطقه یک خبر داد :

تسهیلات تشویقی شهرداری به شهروندان

شهردار منطقه یک ساری گفت: شهروندانی که بدهی خود به شهرداری را به صورت نقدی پرداخت نمایند شامل تسهیلات تشویقی می شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه یک، مصطفی احمدی فولادی ، شهردار منطقه گفت : توسعه و آبادانی شهر در گرو حمایت همه مردم در پرداخت به موقع عوارض شهری است.

احمدی فولادی افزود : در همین راستا به منظور تشویق شهروندان به پرداخت عوارض ، تسهیلات خوش حسابی بابت عوارض ساختمانی و کلیه بدهی های گذشته عوارض ساختمانی از سوی شورای محترم اسلامی شهر در نظر گرفته شده است .

شهردار منطقه اظهار داشت : واقعیت این است عوارضی که از سوی مردم پرداخت می شود، بخش عمده درآمدهای شهرداری را تشکیل می دهد که در صورت عدم پرداخت به موقع ، تمام هزینه‌های نهادی گسترده که قرار است هر روز شهر را بیشتر و بهتر بسازد و زیرساخت‌های آن‌ را توسعه دهد ، پوشش نمی‌دهد.

این مقام مسئول افزود : با یک نگاه اجمالی به هزینه های سنگینی که بر مدیریت شهری تحمیل می شود ، مشخص می گردد که با توجه به امکانات و منابع موجود راهی جز مشارکت شهروندان در اداره شهر نیست .

احمدی فولادی با اشاره به اينکه اين فرصت در راستاي تشويق شهروندان به مشارکت با شهرداري و از سويي ديگر ارائه خدمات بهتر به آنان مي باشد ، افزود : ايجاد زيرساخت هاي مناسب به منظور اصلاح و توسعه معابر، بهبود محيط شهري، ايجاد فضاهاي تفريحي، اجتماعي، زيباسازي مبلمان شهري و تأمين ساير نياز شهروندان جهت دستيابي به محيطي سالم تنها با مشارکت و همکاري همه شهروندان محقق خواهد شد .

شهردار منطقه یک با بيان اينکه ميان ارائه خدمات به شهروندان و درآمد شهرداري رابطه دوسويه وجود دارد، اظهار داشت : در اين راستا اقدامات مؤثري تا کنون صورت گرفته است که از جمله آن مي توان به تسهیلات خوش حسابي به مؤديان خوش حساب اشاره کرد.

وی به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر ساری اشاره کرد و افزود : در راستای سیاست تشویقی و خوش حسابی ، شهروندانی که تا پایان آذر نسبت به پرداخت بدهی خود به صورت نقدی اقدام کنند شامل 35 درصد تخفیف ، دی ماه 32 درصد تخفیف ، بهمن ماه 30 درصد تخفیف و در ماه اسفند شامل 25 درصد تخفیف می شوند .

احمدی فولادی در انتها از شهروندان خواست تا با پرداخت عوارض هم سهم خود را در توسعه شهر ادا کنند و هم از تسهیلات خوش حسابی استفاده نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :