آخرین عناوین

چهارشنبه 27 آذر 1398-21:32 کد خبر:70852

با حضور اعضاء کمیته درآمدی شهرداری منطقه یک برگزار شد:

برگزاری جلسه کمیته درآمد به منظور بررسی بهبود وصول مطالبات شهرداری

جلسه کمیته درآمدی منطقه با حضور اعضاء کمیته درآمدی در راستای ارزیابی فعالیت های درآمدی، بررسی راهکارهای تامین منابع پایدار و وصول مطالبات برگزار گردید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه یک ، جلسه کمیته درآمدی منطقه یک ساری  با حضوراعضای کمیته درآمدی در راستای تسهیل وصول درآمد ها و مرور قوانین درآمدی برای وصول بیشتر درآمد های شهرداری در دفتر معاونت اداری و مالی منطقه یک برگزار گردید.

بر اساس این گزارش در این جلسه به تعامل بیشتر حوزه های شهرسازی  و درآمدی در راستای رسیدن به درآمد های پایدار اشاره شد و شفاف سازی امورات درآمدی و پیگیری جدی وصول مطالبات، اجرای دقیق قوانین شهرسازی، محاسبات دقیق در عوارض مواردی است که در این جلسه تاکید شد باید در اولویت مجموعه شهرداری قرار گیرد تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، در جذب درآمد شهرداری و اجرای پروژه های عمرانی نیز کمک شایانی نماید .

 

در بخش دیگری از جلسه با تأكيد به شناسايي ظرفيت هاي درآمدي و وصول مطالبات براي توسعه منطقه، بر وصول به موقع درآمد ها، مدیریت در ارائه خدمات بهتر و کارآمد، شناسایی معوقات و راهکارهای دقیق و مناسب بر اساس برنامه های تدوین شده به مجموعه شهرداری در تحقق اهداف عالیه شهرداری بحث و تبادل نظر شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :