آخرین عناوین

شنبه 7 دی 1398-15:20 کد خبر:70940

گل بود به سبزه نیز آراسته شد:

نگرانی دوستداران جودو مازندران از دخالت ها در انتخاب رئیس جدید هیئت جودو مازندران

در حالی تنها چند روز دیگر به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت جودو مازندران باقی مانده است که نگرانی های فراوانی برای دوستداران این ورزش در استان بوجود آمده است .


به گزارش خزرتیترخبر، در حالی تنها چند روز دیگر به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت جودو مازندران برای انتخاب رئیس جدید این هیئت باقی است که نگرانی های فراوانی برای دوستداران ورزش جودو در استان مازندران بوجود آمده است .

بر اساس این گزارش ، شنیده ها از حمایت فدراسیون جودو از یک نامزد خاص حکایت دارد که در این صورت برگزاری این مجمع از اساس با اما و اگر همراه می شود .

همچنین اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز که در مقابل مهندسی انتخاباتی فدراسیون جودو سکوت اختیار کرده است، نیز مورد انتقاد جدی دلسوزان این رشته ورزشی قرار گرفته است .

از سویی شایسته نیست، سرپرست هیئت جودو مازندران که به گفته جمعی از پیشکسوتان، چندان با این رشته مانوس نیست با حمایت اداره کل ورزش و جوانان که باید بی طرفی را در برگزاری مجامع انتخاباتی سرلوحه امور قراردهد به چینش هدف دار و به دنبال آن مهندسی انتخابات ریاست هیئت اقدام کند .

از آرش میراسماعیلی که انتخاب وی به عنوان رئیس فدراسیون موجی از شادمانی را میان اهالی جودو بوجود آورد انتظار نمی رفت با جانبداری متعصبانه از یک نامزد خاص ، جودو مازندران از داشتن مدیری توانمند و از جنس جودو در مازندران محروم نماید .

بدون تردید با این رفتار دور انتظار، آرش میراسماعیلی که روزی به عنوان محبوب خانواده بزرگ جودو مازندران به شمار می رفت ، محبوبیت خود را از دست داده و حتی اگر با مهندسی و دخالت ، گزینه مورد نظرش نیز به کرسی بنشیند و پیروز شود ، بازنده اصلی در مازندران شخص آرش میراسماعیلی خواهد بود .

میراسماعیلی باید بداند ؛ جودو مازندران را نمی توان به روش یک کلاس درس اداره کرد و باید فردی از جنس جودو در راس هیئت استان قرار گیرد و بس !

دلسوزان جودو مازندران از فدراسیون جودو و خصوصا آرش میراسماعیلی انتظار دارند با درایت لازم ، خود را از شائبه های دخالت و مهندسی انتخابات ریاست هیئت جودو مازندران دور کنند و اجازه دهند خانواده جودو مازندران ، خود برای رشته محبوب خود تصمیم بگیرند .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :