آخرین عناوین

يکشنبه 8 دی 1398-16:29 کد خبر:70950

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

افزایش 14 درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۳ تن و ۵۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۹ ماهه امسال و افزایش ۱۴ درصدی کشفیات خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع، پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان در ۹ ماهه سال ۱۳۹۸ در چندین مرحله عملیات در شهرستان‌های استان موفق به کشف بیش از ۳ تن و ۵۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی شد.

وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات مواد مخدر از اجرای یک هزار و ۶۸۰ طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و طرح کنترل محورهای مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انهدام ۴۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از دستگیری ۱۱ هزار و ۳۶۸ متهم به مواد مخدر خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

میرفیضی همچنین از کشف ۶۴ هزار و ۴۱۴ عدد انواع دارو و قرص‌های روانگردان و مخدر طی این مدت خبر داد و افزود: ۷۶۸ دستگاه خودرو که در تهیه و توزیع مواد مخدر از آن استفاده می‌شد، در استان توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و افزود: بیش از ۵ هزار و ۶۱۳ معتاد در این طرح‌ها جمع آوری و برای درمان در اختیار مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ قرار گرفتند.

میرفیضی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سو مصرف مواد مخدر، گفت: خانواده مهم‌ترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :