آخرین عناوین

دوشنبه 9 دی 1398-20:19 کد خبر:70964

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه بهسازی اپرون فرودگاه ساری تا یک ماه دیگر

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: بهره‌برداری از پروژه بهسازی اپرون فرودگاه ساری تا یک ماه دیگر انجام می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان مازندران، سعداله وطن خواه، مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: بهره‌برداری از پروژه بهسازی اپرون فرودگاه ساری تا یک ماه دیگر انجام می شود.

براساس این گزارش،مدیرکل فرودگاه‌های استان با اعلام این خبر عنوان کرد: یکی از طرح‌های در دست اجرای فرودگاه ساری، پروژه احداث انبار مرکزی است که به زودی به بهره برداری می رسد.

وطن خواه از آغاز طرح دیوارکشی پیرامون فرودگاه ساری با تایل بتونی، احداث جاده دسترسی به سایت لوکولایزر و دپوی لوله و حفاری کانال به منظور اجرای طرح زهکشی و فاضلاب فرودگاه ساری خبر داد و افزود: پروژه زهکشی و فاضلاب و تصفیه خانه آب مرکزی فرودگاه ساری (اجرای فنداسیون تصفیه خانه و حفاری کانال به منظور لوله گذاری فاز عرضی) و اجرای فنداسیون تصفیه خانه مرکزی در فرودگاه ساری آغاز شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه توسعه اپرون فرودگاه ساری عنوان کرد: احداث جاده دسترسی به سایت لوکولایزر فرودگاه ساری به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.

وی گفت: طرح بهسازی اپرون و تاکسی‌وی های ارتباطی فرودگاه رامسر در راستای بهره‌برداری از باند جدید به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است. این طرح تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :