آخرین عناوین

شنبه 21 دی 1398-19:51 کد خبر:71031

با حضور شهردار ساری برگزار شد:

نشست هم اندیشی مدیران شهرداری ساری و رؤسای سازمان های تابعه

نشست هم اندیشی مدیران شهرداری مرکز استان با حضور شهردار ساری، معاون خدمات شهری و روسای سازمان های تابعه شهرداری به میزبانی سازمان آتش نشانی برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست هم اندیشی مدیران شهرداری مرکز استان با حضور عباس رجبی شهردار ساری، مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری و روسای سازمان های تابعه شهرداری به میزبانی سازمان آتش نشانی برگزار شد.

براساس این گزارش، در این نشست عباس رجبی شهردار مرکز استان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه در امر خدمت رسانی، برحضور به موقع کارکنان و نظم و انضباط اداری آنان در محل کار و ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در ماه های پایانی سال تاکید کرد و ساعت کاری برخی واحدها را تا ساعت 16 افزایش داد.

شهردار مرکز استان به فرارسیدن ایام پایانی سال و ضرورت تلاش بیشتر همکاران در مسیر خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به قرارگرفتن در روزهای پایانی سال 98، تلاش مضاعف در خدمت رسانی همه جانبه به شهروندان در راستای جلب رضایت آنان ضرورتی انکار ناپذیر است که در این راستا لازم است کلیه مدیران و همکارانم در مجموعه مدیریت شهری این مسئله را مدنظر قرار دهند.

مصطفی نیک نقش، معاون خدمات شهری شهرداری ساری نیز هماهنگی بین سازمان های تابعه شهرداری را لازم دانست و گفت: بدون تردید هماهنگی بین سازمان های تابعه شهرداری ساری و عدم وابستگی به بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی درون سازمانی اصلی مهم قلمداد می شود که رعایت آن لازم و ضروری بنظر می رسد.

وی به کاهش هزینه ها و بالابردن بازدهی کاری کارکنان اشاره و اظهار کرد: کاهش هزینه ها و بالابردن بازدهی نیروهای شهرداری و سازمان های تابعه از مهمترین مزایای استفاده از توان داخلی کارکنان است که باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این نشست، مدیران و روسای سازمان های تابعه، ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به مردم و اعلام برنامه‌های پیشِ رو در مجموعه های تحت امر خود، به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :