آخرین عناوین

يکشنبه 22 دی 1398-19:15 کد خبر:71037

رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری استان مازندران:

محور هراز از امشب مسدود می‌شود

رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری استان مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی در محور هراز، این محور از 22 تا 23 دی‌ماه مسدود خواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری‌وحمل ونقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: به منظور اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل سد، تونل وانا، تکاور و زیارباغ (کیلومتر ۲۸ تا کیلومتر ۹۵) در محور هراز، این محور از ۲۲ تا ۲۳ دی‌ماه بین ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد مسدود خواهد بود.

وی با اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور،کاربران جاده‌ای می‌توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای و مسافران جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :