آخرین عناوین

يکشنبه 22 دی 1398-19:28 کد خبر:71039

در بزرگترین بلوار مرکز مازندران:

آغاز شمارش معکوس برای افتتاح پروژه بهسازی ورودی جنوبی شهر

در بزرگترین بلوار مرکز مازندران ، شمارش معکوس برای افتتاح پروژه بهسازی ورودی جنوبی شهر آغاز شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری مرکز مازندران، به دنبال تلاش شبانه روزی و همت والای تیم های عملیاتی این سازمان در اجرای پروژه های عمرانی، عباس رجبی شهردار و فرامرز نقیبی عضو شورای شهر ساری پروژه توسعه بلوار کشاورز را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید که با قدردانی دو مسئول مدیریت شهری از مدیریت و پرسنل سازمان عمران همراه بود، بر رعایت دقیق ضوابط فنی و اجرایی پروژه مذکور تاکید شد.

عباس رجبی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه زیبایی منظر شهری و توسعه مطلوب فضای تردد شهروندان را در اجرای پروژه بلوار کشاورز هدف گذاری کرده ایم، گفت: با توجه به توانمندی سازمان عمران، عملیات پیاده رو سازی و سایر مراحل تکمیلی توسعه این بلوار توسط نیروهای این سازمان به انجام خواهد رسید.

شهردار ساری طول این پروژه را 3 هزار و 200 متر اعلام کرد و  احداث 3 هزار و 500 متر کانال جهت هدایت آبهای سطحی، احداث جدول رفیوژ به طول 6 هزار و 200 متر، احداث جدول کانیو به طول 740 متر، نصب 104 تیر روشنایی را شمار اقدامات انجام شده در این پروژه برشمرد.

وی با اعلام اینکه تاکنون 12 هزار مترمربع آسفالت و تعریض معبر در این مکان اجرا شده است، ادامه داد: همچنین 5هزار متر مکعب عملیات خاکریزی در این پروژه انجام شده است.

فرامرز نقیبی، عضو شورای اسلامی شهر در این بازدید گفت: بهسازی و توسعه خدمات عمرانی در ورودی جنوبی ساری نتیجه تلاش ها و زحمات مجدانه مدیریت و کارکنان سازمان عمران است که امیدوارم شاهد رشد خدمت رسانی در این منطقه باشیم.

بلوار کشاورز با 6/5 کیلومتر طول به عنوان بزرگترین بلوار ساری، در منطقه سه شهری واقع شده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :