آخرین عناوین

دوشنبه 23 دی 1398-12:44 کد خبر:71046

کارشناس هواشناسی مازندران هشدار داد:

صیادان مازندرانی از عصر امروز به دریا نروند

کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به مواج و طوفانی شدن دریای خزر از عصر امروز گفت:لازم است صیادان از رفتن به دریا خودداری کنند.  


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران ،گفت: هوای مازندران امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه نیمه ابری از اواخر روز ابری همراه با بارش پراکنده (در ارتفاعات همراه با بارش برف) کاهش نسبی دما خواهد بود.

وی افزود:وضعیت جوی مازندران روز سه شنبه ۲۴ دی ماه ابری همراه با بارش باران (در ارتفاعات با بارش برف) و از بعد از ظهر با کاهش ناپایداری پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت:هوای استان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه صاف و نیمه ابری از اواخر روز با افزایش ابر و از سمت غرب استان با بارش پراکنده باران خواهد بود.

براساس این گزارش، تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به مواج و طوفانی شدن دریای خزر از عصر امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه، گفت:لازم است صیادان از رفتن به دریا خودداری کنند.

همچنین وی افزود: فردا سه شنبه ۲۴ دی ماه نیز دریا طوفانی و مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست و صیادان پَره نیز با توجه به وضعیت دریا مراقب دام و تور‌های خود باشند وبا درایت مدت فعالیت صیادی خودداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :