آخرین عناوین

دوشنبه 23 دی 1398-17:31 کد خبر:71052

شهردار ساری تاکید کرد :

برنامه ریزی مدیریت شهری در جهت حمایت از بیماران ضایعه نخاعی

شهردار مرکز استان به همراه عضو شورای اسلامی شهر از مرکز توانبخشی آموزشی بیماران ضایعه نخاعی بازدید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه فرامرز نقیبی عضو شورای اسلامی شهر از مرکز توانبخشی آموزشی بیماران ضایعه نخاعی بازدید کرد.

 

در این بازدید، رجبی شهردار ساری ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان این بیماران و آشنایی با مشکلات آنان، اظهار کرد: شما اندیشه های ناب و ارزشمندی دارید که در نوع خود قابل احترام است؛ شما هم شهروند این شهر هستید و مدیریت شهری وظیفه دارد تمامی حقوق شهروندی را برای شما محقق کند.

 

شهردار ساری ضمن اشاره به روحیه خوب و پرنشاط بیماران ضایعه نخاعی این مرکز، تاکید کرد: شهرداری ساری، در چارچوب قانون نسبت به رفع نیازمندی‌ها و مشکلات بیماران این مرکز در حوزه مدیریت شهری برنامه‌ریزی و اقدام خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: رفع مشکلات زیرساختی و مناسب سازی معابر جهت تردد بیماران ضایعه نخاعی در سطح شهر در اولویت فعالیت های شهرداری بوده و در پروژه های عمرانی نیز لحاظ خواهد شد.

 

فرامرز نقیبی، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این بازدید گفت: شورای اسلامی شهر همواره از فعالیت های شهرداری در راستای رفاه حال توانخواهان حمایت خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

گفتنی است، بیماران ضایعه نخاعی نیز در این دیدار به بیان مشکلات خود پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :