آخرین عناوین

دوشنبه 23 دی 1398-17:32 کد خبر:71053

مسئول ناحیه شهرداری منطقه يك ساري خبر داد:

اجرای طرح رفع سد معبر در ناحیه شهرداری منطقه یک

در پی تماس هاي مردمي و شكايات اهالي ناحیه در خصوص سد معبر و ايجاد مزاحمت برخي از كسبه ها ، طرح رفع سد معبر در ناحیه شهرداری منطقه یک به اجرا درآمد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، سید علی احمدی مسئول ناحیه شهرداری منطقه يك ساري با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در ناحیه شهرداری منطقه یک بيان كرد: به استناد تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداري ها ، سد معابر در سطح پياده رو ها و سواره رو ها ممنوع بوده .و بايد طبق قانون با متخلفين برخورد شود  .

 

احمدی گفت: از آنجايي كه همچنان سدمعبر در برخي از معابر  سطح ناحیه مشاهده مي شود ، با توجه به تماس هاي  مردمي، چه به صورت حضوري و چه از طريق سامانه ارتباط مردمي شهرداري ساري ، واحد سد معبر اين ناحیه اقدامات لازم جهت جمع آوري متخلفين را انجام مي دهد .

 

احمدی افزود : به دنبال شكايات اهالي این ناحیه در خصوص سد معبر و ايجاد مزاحمت برخي از كسبه ها، اخطاراتي از قبل به مغازه داران، وانت بارها و دستفروشان داده شد ، اما متاسفانه به دليل عدم توجه متخلفين به اخطارهای گذشته و همچنين پيگيري شاكيان، واحد سد معبر شهرداری منطقه با حضور عوامل نيروي انتظامي نسبت به پاكسازي معابر و خيابان ها اقدام نموده است .

 

وي در پايان اظهار كرد از آنجائيكه ريشه يابي اين معضل از دغدغه هاي شهرداری ساری مي باشد ، اميد است با همياري دستگاه هاي مسؤل و همچنين همكاري شهروندان فهيم ساروي شهري بدون سد معبر داشته باشيم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :