آخرین عناوین

سه شنبه 24 دی 1398-19:34 کد خبر:71063

اخبار نیروی انتظامی مازندران

جزئیات تجاوز وحشیانه به ۱۴ دختر و زن جوان در جاده چالوس / قائمشهری ها آسوده باشند، سارق حرفه ای به دام افتاد / قاچاقچی طلای سیاه چالوس در چنگال پلیس/کشف 6 کیلو مواد مخدر در شهر کوچک غرب مازندران/ بازداشت دزد فوق حرفه ای نکا با 10 فقره سرقت /دستگیری همزمان 4 سارق محمودآبادی


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،مهمترین خبرهای هفته گذشته نیروی انتظامی مازندارن به شرح ذیل می باشد که مورد توجه قرار می گیرد و در اختیار خوانندگان این پایگاه خبری قرار می گیرد.

قائمشهری ها آسوده باشند، سارق حرفه ای به دام افتاد

 براساس این گزارش،محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، دوچرخه، اماکن خصوصی، سیم برق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک خودرو دارای دستور توقیف قضائی و اموال سرقتی شامل؛ یک دستگاه موتورسیکلت، ۳ دستگاه دوچرخه، تجهیزات کشاورزی و لوازم ساختمانی، سیم برق، تعدادی کارتخوان و تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات کشاورزی سرقتی کشف شد.

وی افزود: این دو سارق حرفه‌ای که به دلیل اعمال مجرمانه و اعتیاد در یکی از اردوگاه‌های درمانی استان بازداشت بوده اند در طی دوران مرخصی اقدام به این سرقت‌های کرده بودند، در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

قاچاقچی طلای سیاه چالوس در چنگال پلیس

ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: ماموران گشت انتظامی این شهرستان در اجرای طرح کنترل تردد خودرو‌ها در محور مواصلاتی کندوان به یک خودروی حامل سوخت مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف کردند.

رضوانی گفت: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 6 کیلو مواد مخدر در شهر کوچک غرب مازندران

حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را یکی از محور‌های ورودی این شهرستان دستگیر کردند.

عبدی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از خودروی متهمان ۴ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

دزد فوق حرفه ای نکا با 10 فقره سرقت بازداشت شد

حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

زارع گفت: متهم در بازجویی‌های فنی به ۱۰ فقره سرقت با همکاری ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سایر متهمان در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری حفاران گنج در سوادکوه با کمک مردم

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سرهنگ محمدرضا کردان، عصر امروز یکشنبه 22 دی 98 با اعلام این خبر گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی در خصوص تردد یک دستگاه خودروی مشکوک در محور شهر آلاشت، در یک عملیات ایست بازرسی و توقف نمودن خودروی مذکور، یک دستگاه فلزیاب دیجیتال  کشف و ضبط شد.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی و همراهی پاسگاه انتظامی شهرستان، بلافاصله حفاران غیر مجاز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به بیش از 5500 بازدید میدانی و عملیاتی در 9 ماه نخست سال جاری در سطح استان گفت: در این مدت 170 نفر متجاور به عرصه های فرهنگی و تاریخی دستگیر و 487 قلم شیء اصل و بدل کشف و ضبط شد.

جزئیات تجاوز وحشیانه به 14 دختر و زن جوان در جاده چالوس

مردان شیطان صفت که از پس از تجاوز وحشتناک به 14 و دختر جوان، از قربانیان یادگاری می‌گرفتند اعدام شدند، سومین متهم پرونده تجاوز گروهی وحشتناک در جاده چالوس متواری شده است.

کرکس‌ها در اطراف تهران و کرج به طعمه‌های خود تجاوز می‌کردند.ماجرای جنایت‌های سیاه باند کرکس‌ها از بامداد ششم اردیبهشت سال 84 و هنگامی فاش شد که آنها دختر جوانی را از حوالی میدان صادقیه تهران ربوده و او را با تهدید به حاشیه جاده چالوس کشانده بودند که هنگام ارتکاب جنایت سیاه‌شان از سوی مأموران گشت کلانتری 28 آدران شناسایی شدند.

عاملان جنایت وحشتناک که با دیدن خودروی پلیس ترسیده بودند بلافاصله در تاریکی شب و با چراغ خاموش گریختند. مأموران گشت نیز پس از دقایقی تعقیب، لاستیک‌های خودروی پیکان شیطان صفت‌ها را هدف قرار دادند،اما سرنشینانش با رها کردن خودرو و دختر جوان پای پیاده به فرارشان ادامه دادند.

به دنبال شکایت دختر جوان، کارآگاهان با کمک او به چهره‌نگاری از متهمان فراری پرداختند تا اینکه موفق به دستگیری دو نفر از تبهکاران شدند، آنها در بازجویی‌های فنی اعتراف کردند طی چند ماه 14 زن و دختر جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

حسین یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: بهمن سال گذشته، با مهدی که به‌تازگی از زندان آزاد شده بود و با خودرویش مسافرکشی می‌کرد، آشنا شدم، او از من خواست برایش رانندگی کنم که من هم قبول کردم، آن روز خودش در صندلی عقب نشست و من به‌عنوان راننده کارم را شروع کردم، در محله‌های مختلف کرج گشت زدیم تا اینکه به محله حصارک کرج رسیدیم. در آنجا دختری را به‌عنوان مسافر سوار کردیم و با زور و تهدید چاقو او را ربودیم و پس از انتقالش به بیابان‌های بیرون شهر، او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم و پول و طلاهایش را به سرقت بردیم.

بعد از رها کردن او در محله‌ای خلوت متواری شدیم. پس از آن جوان دیگری به نام امید با ما همراه شد و تصمیم گرفتیم طعمه‌هایمان را از مسافران تهرانی انتخاب کنیم.به همین خاطر با مراجعه به محله‌های آریاشهر، جنت آباد، میدان آزادی و آزادراه تهران -کرج، دختران و زنان جوان را به‌عنوان مسافر سوار می‌کردیم و آنان را به اطراف کرج وجاده چالوس می‌کشاندیم و با زور و تهدید چاقو، پول و طلاهایشان را به سرقت می‌بردیم. بعد از آزار و اذیت شان، مهدی از هر قربانی وسیله تزئینی را که داخل کیفشان بود، به‌عنوان یادگاری برمی‌داشت.

با تکمیل تحقیقات، متهمان در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه رفته و به اتهام 14 مورد آزار و اذیت زنان و دختران و تجاوز به آنها به اعدام محکوم شدند. با تأیید حکم تبهکاران در شعبه 27 دیوان عالی کشور، آنها سحرگاه چهارشنبه 14 تیر به دار مجازات آویخته شدند اما تلاش برای دستگیری همدست‌شان ادامه دارد.

تصادف شديد وانت پيکان با کاميون در بابل

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل خبراز تصادف شدید وانت پیکان با کامیون در بابل که یک مصدوم داشت راداد.

به گزارش حسنی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل درگفتگوباخبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل بیان داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی و کنترل عملیات سازمان آتش نشانی بابل مبنی بر وقوع تصادف در جاده جدید آمل ،محدوده برسمنان بلافاصله تیم امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج سازمان آتش نشانی بابل به محل حادثه اعزام گردید.

بنابر این گزارش فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت:پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که راننده خودرو وانت پیکان حامل بار پرتغال در اثر شدت برخورد در این حادثه به شدت دچار مصدومیت شده و در میان آهن پاره های این خودرو محبوس گردیده است.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، عملیات رهاسازی مصدوم را با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات و با همکاری امدادگران هلال احمر آغاز نمودند و پس از برش و جداسازی قسمت هایی از بدنه این خودرو و خارج نمودن مصدوم از کابین و تحویل ایشان به عوامل اورژانس به عملیات خود خاتمه دادند و محل حادثه را به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل نمودند .

دستگیری همزمان 4 سارق محمودآبادی

قاسم عزيزي كراني گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و تامين امنيت شهرستان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله یا سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 4 سارق منزل در این شهرستان شدند .

عزیزی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به 9 فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :