آخرین عناوین

سه شنبه 24 دی 1398-20:59 کد خبر:71066

شهروند مداری نهادینه می شود:

دیدار مردمی رئیس سازمان عمران شهرداری ساری

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: مدیریت و نیروهای پرتلاش سازمان عمران بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف، مهرورزانه و با رعایت دقیق موازین قانونی و اداری مبتنی بر جلب اعتماد مسئولین و مردم تأکید دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران وبازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، کسب رضایت گروه‌های متعدد ذینفعان (ذینفعان داخلی سازمان و مردم ) لازمه توسعه و تعالی سازمانی محسوب می‌شود و یکی از عواملی که بر پایداری سازمان اثر می‌گذارد مسئولیت‌های اجتماعی سازمان می‌باشد.

سازمان‌ها در قبال جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند مسئول هستند؛ چرا که از منابع انسانی و طبیعی و اقتصادی آن استفاده می‌کنند از این رو پاسخگویی یکی از مؤلفه‌های اصلی حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها می‌باشد که این مسئله در سازمان عمران همچون شهرداری ساری با روش‌ پاسخ گویی مستقیم و ارتباطات مردمی به منحصه ظهور گذاشته شده است.

مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران با بیان اینکه ارتباطات مردمی باعث ترویج فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم می‌شود، گفت: مدیریت و نیروهای پرتلاش سازمان عمران بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف، مهرورزانه و با رعایت دقیق موازین قانونی و اداری مبتنی بر جلب اعتماد مسئولین و مردم تأکید دارد و نظامی مدوّن در این خصوص پیاده سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاست اجرای پروژه های عمرانی سازمان عمران بر مبنای برنامه ریزی شهرداری و نوع نیازهای شهر و شهروندان پایه ریزی می شود، تصریح کرد: بنابر دستور و تأکید عباس رجبی شهردار ساری، گسترش مناسبات اجتماعی با مردم را به منظور شناسایی مناسب نیازهای عمرانی شهر جزو اهداف خود می دانیم و برای تأمین خاستگاه عمومی آنها از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنیم.

بربسته با اشاره به اینکه روابط عمومی سازمان عمران از طریق مجرای قانونی و رسمی سازمان آماده دریافت، انتقال و بررسی نیازهای مردم در حوزه استحفاظی است، خاطر نشان ساخت: مردم با پیشنهادات و نقدهای خود پیرامون عملکرد سازمان عمران می توانند به پویایی بیش از پیش فعالیت های این سازمان کمک نمایند و ما در این مجموعه از نکته نظرات همه صاحب نظران امور فنی و عمرانی در پیشبرد اهداف عالیه استقبال خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :