آخرین عناوین

چهارشنبه 25 دی 1398-15:24 کد خبر:71074

معاون عمرانی استاندار مازندران هشدار داد:

شهرداران کم‌کار در حوزه پسماند توبیخ می‌شوند

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: زمان خواهش ما از مدیران برای ساماندهی پسماند به اتمام رسیده است از این بعد کم کاری در این بخش به هیچ وجه قابل قبول نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مهدی رازجویان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه پسماند استان مازندران اظهار کرد: حرکت لازم و جدیت در بحث ساماندهی پسماند استان وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه در گذشته به بهانه نبود اعتبار کار تعطیل می‌شده است، تصریح کرد: اما در حال حاضر اعتبار در این بخش به اندازه کافی وجود دارد اما مدیران در این بخش کم‌کاری می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران موظف است که شهرداران، بخشداران و دهیاران کم کار را اعمال قانون کند، گفت: در حال حاضر که اعتبار وجود دارد چرا نباید اقدامات لازم از سوی متولیان امر پیگیری شود.

رازجویان با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم اعتبارات پسماند استان مازندران برگشت زده شود، گفت: میزان اعتبارات کافی در سال جاری و سال 99 هم اختصاص پیدا کرده است، مردم حق دارند و نباید پیش از این صبر و تحمل مردم را مورد ارزیابی قرار دهیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا استانداری مازندران نیز با اعلام وضعیت قرمز شیرابه زباله در شهرستان نور، اظهار کرد: شرایط محل دپو زباله این منطقه به جهت وجود شیرابه نامناسب است.

سیدمحمد محمدی‌تاکامی با اعلام اینکه در سال‌های گذشته اعتباراتی در این بخش اعتباراتی اختصاص پیدا کرده است، گفت: به دلیل تغییر مدیریتی که در شهرداری نور داشتیم امکان جذب اعتبارات فراهم نشده است.

در ادامه شهردار نور اظهارات محمدی تاکامی را رد کرد و گفت: شیرابه‌ها وارد جنگل نمی‌شود.

توضیحات شهردار نوشهر درباره ارتباط با ساماندهی شیرابه مورد تایید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران قرار نگرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :