آخرین عناوین

چهارشنبه 16 بهمن 1398-12:13 کد خبر:71278

گل بود به سبزه نیز آراسته شد:

ابهام در استعفای شهردار سلمانشهر

روزهای اخیر اخبار متعددی از استعفای شهردار سلمانشهر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است، در حالی که اعضای شورای شهر از این مسئله اعلام بی اطلاعی کرده اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، روزهای اخیر اخبار متعددی از استعفای شهردار سلمانشهر مازندران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است، در حالی که اعضای شورای شهر از این مسئله اعلام بی اطلاعی کرده اند.

 براساس این گزارش، براساس قانون شوراها ،شهردار باید استعفای خود را ابتدا تقدیم شورای اسلامی شهر متبوع کند تا در نخستین نشست علنی مورد بررسی قرار گرفته و سپس عدم همکاری شهردار منوط به پذیریش استعفای او توسط شورا خواهد بود.

 رئیس شورای اسلامی سلمانشهر روز سه شنبه در واکنش به اخبار استعفای شهردار گفت: تاکنون شهردار درخواستی مبنی برای استعفای او به دفتر شورا ارائه نکرده و همچنان در محل کارش حضور دارد.

پرویز زرودی اظهار داشت: روز گذشته در دیدار حضوری با شهردار در مورد این موضوع مسائلی مطرح نشد بنابراین تا زمانی که برابر قانون تقاضای استعفا از سوی شهردار به اعضای شورا تقدیم نشود نمی‌توان در مورد ایشان هیچ اظهار نظری کرد.

تلاش خبرنگار ما برای تماس با خوش قلب شهردار سلمانشهر به دلیل خاموش بودن تلفن همراه وی بی نتیجه ماند.

خوش قلب شهردار سلمانشهر ۲۵ شهریور ۹۷ حکم شهرداری را از محمد اسلامی استاندار وقت دریافت کرد.

سلمانشهر با دست کم ۱۵ هزار نفر جمعیت ثابت و حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت شناور جزو یکی از شهرهای گردشگرپذیر شهرستان عباس‌آباد مازندران است.

سلمانشهر پنج کرسی شورا اسلامی شهر دارد.

شهرستان عباس آباد با جمعیت حدود ۵۲ هزار نفر دارای سه نقطه شهری و ۴۹ نقطه روستایی در مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :