آخرین عناوین

دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-8:23 کد خبر:7186

بنیانگذار آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران اظهار کرد:

فعالیت 56 مؤسسه زبان تقلبی در مازندران

بنیانگذار آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران گفت: 56 مؤسسه زبان تقلبی در مازندران فعالیت دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محسن شکوه در حاشیه نخستین نمایشگاه گل‌وگیاه در دانشگاه صالحان این شهرستان با تبریک هفته معلم، اظهار کرد: دانشگاه همان مکتب‌خانه قدیم است، با این تفاوت که در کنار علم، دانش الهی نیز آموخته می‌شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه کتاب چندان خریداری ندارد، افزود: کتاب گردآوری معلومات و تجربیات مؤلف و مؤلفان دیگری است که طی چند سال جمع‌آوری می‌شود اما امروزه کامپیوتر جایگزین کتاب‌ها شده است.

بنیانگذار آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران با بیان اینکه در هر دقیقه به بار علمی دنیا اضافه می‌شود، تصریح کرد: در دنیایی که علم هر لحظه در حال نو شدن است، اگر زبان انگلیسی ندانید، از غافله عقب می‌مانید.

شکوه با اشاره به اینکه فرزندان هیچ کشوری به‎اندازه ایران استعداد آموختن زبان خارجی ندارند، یادآور شد: در آخرین المپیاد فیزیک جهان از بین پنج مدال طلا و 6 مدال نقره، فرزندان ایران موفق به کسب سه مدال طلا و چهار مدال نقره شدند.

وی از فعالیت 56 آموزشکده شکوه تقلبی در مازندران خبر داد و بیان کرد: نخستین تفاهم‌نامه همکاری در مازندران بین مؤسسه شکوه کشور و دانشگاه صالحان قائم‎شهر منعقد می‌شود تا در راستای پرورش استعدادهای دانشجویان گام برداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :