آخرین عناوین

دوشنبه 27 مرداد 1393-22:27 کد خبر:719

مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل خبر داد:

برگزاری دهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران

مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل گفت: دهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران از 30 مرداد در مصلی جمعه شهرستان بابل برگزار می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قاسم عزیز‌زاده‌‍ گرجی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 65 غرفه برای ناشران سراسری و بیش از 60 غرفه برای بخش‌های دیگر در نظر گرفته شده است اظهار داشت: این نمایشگاه در بخش انتشارات، محصولات نرم‌افزاری و فرهنگی برگزار و تمام محصولات آن با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی از ارائه محصولات فرهنگی قرآنی اعم از نرم‌افزار، کتاب‌های دینی مذهبی، هنرهای دستی مرتبط با موضوع قرآنی و ... توسط غرفه‌داران در این نمایشگاه خبر داد.

مدیر نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران گفت: موسسه امام خمینی(ره)، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آفتاب هشتم، بوستان کتاب، مهراب قلم، ستاد اقامه نماز، سوره مهر، صدرا، گوهر اندیشه، جمهور و پیام عدالت از جمله ناشران سراسری هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را با 20 درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در بخش نرم‌افزاری موسسه‌های مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور، کوثر و قلم قرآنی معراج محصولاتشان را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به اینکه در این نمایشگاه هر ساله تازه‌ترین محصولات فرهنگی، نرم‌افزاری و کتاب‌های مرتبط با موضوع‌های قرآنی با حضور ناشران برجسته کشور ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: در غرفه‌ بخش کودک و نوجوان قصه‌های قرآنی، یک تصویر از یک آیه قرآن، پویانمایی، نقاشی، بازی و پخش فیلم با مضامین دینی در نظر گرفته شده است.

عزیز‌زاده‌‍ گرجی از برگزاری نشست‌های تخصصی و گفت‌وگو با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نمایشگاه خبر داد و افزود: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی توانسته‌اند پله‌های ترقی را طی کنند و وجود این روحیه خودباوری و ایثار در جوانان از دستاوردهای دفاع مقدس است که باید برای نسل امروز تبیین شود.

وی تصریح کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع سبک زندگی کودک و نوجوان و با توجه به لزوم تولید محصولات متناسب با فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی در این نمایشگاه لوازم التحریر با نقوش و طرح‌های ایرانی اسلامی ارائه می‌شود.

مدیر نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران ادامه داد: در این نمایشگاه مراکز تولید و توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی شکرستان، ایام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور حضور دارند.

مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 30 مرداد تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه پنج‌شنبه هفته جاری با حضور استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی، غرفه‌داران و چهره‌های فرهنگی در مصلای نماز جمعه بابل افتتاح می‌شود.

وی در پایان از همکاری ستاد نماز جمعه بابل، شهرداری، آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز مازندران، اصحاب رسانه و خبرنگاران، مخابرات و نیروی انتظامی در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.

*******   

محصولات کانون پرورش فکری در نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران

کانون پرورش فکری مازندران محصولات خود را در دهمین نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز مازندران به معرض دید عموم قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، دهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران از 30 مرداد در مصلی جمعه شهرستان بابل برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این نمایشگاه 65 غرفه برای ناشران سراسری و بیش از 60 غرفه برای بخش‌های دیگر در نظر گرفته شده است واین نمایشگاه در بخش انتشارات، محصولات نرم‌افزاری و فرهنگی برگزار و تمام محصولات آن با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

گفتنی است: ارائه محصولات فرهنگی قرآنی اعم از نرم‌افزار، کتاب‌های دینی مذهبی، هنرهای دستی مرتبط با موضوع قرآنی و ... توسط غرفه‌داران در این نمایشگاه برای علاقمندان عرضه می شود و کانون پرورش فکری مازندران نیز با حضور در این نمایشگاه به ارایه محصولات فرهنگی، هنری و ادبی خود در قالب 40 عنوان نوشت‌افزار با درج نمادهای ایرانی و اسلامی، اسباب بازی و سرگرمی و سایر موارد پرداخته است.

در این نمایشگاه هر ساله تازه‌ترین محصولات فرهنگی، نرم‌افزاری و کتاب‌های مرتبط با موضوع‌های قرآنی با حضور ناشران برجسته کشور ارائه می‌شود و در غرفه‌ بخش کودک و نوجوان کانون نیز  قصه‌های قرآنی، یک تصویر از یک آیه قرآن، پویانمایی، نقاشی، بازی و پخش فیلم با مضامین دینی  توسط اداره کل کانون پرورش فکری مازندران در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه از 30 مرداد تا هفتم شهریور ماه با حضور استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی، غرفه‌داران و چهره‌های فرهنگی در مصلای نماز جمعه بابل افتتاح می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :