آخرین عناوین

دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-23:28 کد خبر:7192

انتصاب در آبفای شهری مازندران:

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه آبفای شهری مازندران معرفی شد

 با حضور مسئولان کشوری و استانی ، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه آبفای شهری مازندران معرفی شد.


به گزارش خزرخبر ، مدیرکل حراست  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی آبرسانی به مردم را از مهم ترین وظایف شرکتهای آب وفاضلاب دانست و تصریح کرد:  مردم این سرزمین شایسته دریافت مطلوبترین خدمات هستند .

روحی، ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در تمامی صحنه های اجتماعی ، گفت: اقشار مختلف جامعه با حفظ آرمانهای مقدس شهدا و اطاعت از ولایت فقیه ، مشکلات را پشت سر گذاشته و با تمام وجود حافظ انقلاب اسلامی هستند.

وی، با بیان اینکه عملکرد مسئولان از سوی مردم رصد می شود، افزود: اکنون مردم و مسئولان در فضایی توام با همدلی و همزبانی  به سر می برند که این امر حاصل فعالیتهای صادقانه همکاران ما در حوزه حراست است.

مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، وظیفه اصلی حراست را امر به معروف و نهی از منکر عنوان و تصریح کرد: همکاران باید دقت کنند در این زمینه دچار سستی  نشوند.

روحی، ضمن تاکید بر اینکه کارکنان حراست نیز باید عامل به معروف باشند، افزود: از آنجایی که کار ما نظارتی است، سایر کارکنان ادارات نیز در تمامی لحظات اقدامات ما را پیگیری می کنند.

وی، قدرت پیش بینی  و پیشگیری،  تجزیه و تحلیل امور، اخلاق مداری و تواضع، انتقاد پذیری بالا، حفظ حرمت افراد، بهره مندی از تجربیات نیروهای با سابقه و ایده های جوانان را از مهمترین ویژگیهای مدیران و کارکنان حراست عنوان و تصریح کرد: درب اتاق حراست باید بر مردم و همکاران باز باشد.

رييس حراست كل استان مازندران نیز در سخنانی، اظهار داشت: با حفظ امانتداری و کمک به دیگران ، اهداف حراست محقق می شود.

علي ايماني، اصل تمامی فعالیتها را خدمتگزاری عنوان و تصریح کرد: فضای اخلاقی حراست باید پاک وسالم باشد و این امر با مراقبت و توجه ویژه به اخلاقیات میسر می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران در سخنانی با اشاره به سرسبزی استان گفت: این استان با کمبود منابع آبی مواجه است.

ذبیح الله ذاکری، با بیان به اینکه در این استان تنها 10 درصد از آبهای سطحی استفاده می شود، تصریح کرد: 90 درصد آب شرب مشترکین مازندران به صورت جزیره ای از طریق چاه ها تامین می شود.

وی، ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز تنها 10 درصد مشترکین از مزایای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، با اشاره به طراحی 10 مجتمع آبرسانی در استان با همکاری آب منطقه ای مازندران، اظهار داشت: با تعامل و پیگیریهای استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی، بستر لازم برای دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی  فراهم شده است.

ذاکری، در ادامه از مدیران بخش حراست خواست ضمن  ایجاد آرامش در محیط کاری و حفظ حیثیت افراد، گلوگاه های فساد اداری را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

مدیر حراست شرکت آبفای شهری مازندران نیز گفت: چنانچه وظیفه حراست به درستی درک شود، درحل بسیاری از مشکلات موثر است.

سید احمد احمدی آزاد ، ادامه داد: تلاش در راستای گردش درست اطلاعات، کاهش هزینه ها، شناسایی چالشهای برون سازمانی و انعکاس آن به مدیریت شرکت برای شناسایی راهکارهای مناسب و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت از جمله وظایف حراست است.

گفتنی است در پایان این نشست سید احمد احمدی آزاد به عنوان مدیر دفتر حراست  وامور محرمانه شرکت آبفای شهری مازندران معرفی و از زحمات چندین ساله عزیزاله بالویی  قدردانی به عمل آمد.

همچنین در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، عزیراله بالویی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر پدافند غیرعامل شرکت منصوب شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    سه شنبه 15 ارديبهشت 1394-20:22


    اززحمات چندین ساله اقای بالویی مدیرتوانمند سپاسگذاریم وبرای اقای احمدی ازاد ارزوی توفیق داریم