آخرین عناوین

دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-23:37 کد خبر:7193

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری ساری خبر داد:

قابلیت های کارت های شهروندی در حال افزایش است

مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری ساری گفت:با برنامه ریزی های انجام شده،قابلیت های کارت شهروندی در حال افزایش جهت استفاده شهروندان می باشد.


به گزارش خزرخبر،علیرضا عظیمی در بازدید معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی کشور با بیان اینکه با همکاری بخش خصوصی و مشارکتی قابلیت کارها افزایش می یابد افزود:پروژه فیبر را شهرداری در پارک ملل ایجاد نمود که زیر ساخت آن به زودی به شبکه فیبر شهری وصل می شود.

وی با اشاره به اینکه دوربین هایی مدار بسته ای که در پارک ملل و محل های انجام پروژه ها نصب شده اند از شهرداری قابل رویت می باشند خاطر نشان کرد:اینترنت عمومی بدون سیم کارت و به صورت وای فای بزودی به مردم در مکان های مشخص شده عرضه می گردد.

عظیمی در ادامه با بیان اینکه در بحث شهر الکترونیک هر آنچه در حوزه شهری نیاز باشد در نرم افزار ساری همراه وجود دارد اظهار داشت:در پرتال نرم افزاری این سازمان در ورژن دوم 15 برنامه خدمات دهی جهت ارائه  به مردم وجود خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه 276 هزار مسافر در نوروز 94 نرم افزار ساری همراه را دانلود کرده اند تصریح کرد:به زودی با در اختیار گرفتن زمین مناسب،پایگاه مرکز داده ها احداث خواهد شد.

عظیمی در مورد قابلیت های دیگر ساری کارت افزود:این کارت با توجه به شرایط اقلیمی و جمعیتی استان و شهرستان ساری تهیه شده است که یکی از خدمات متمایز آن ،یکپارچه بودن آن است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :