آخرین عناوین

چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-9:39 کد خبر:7197

عصبانیت وزیر کشور و احضار فرماندار بابل:

مثلث مخفی اصولگرایان که فرماندار بابل را بازی داد

فرماندار بابل کاملا مشتاق دیدار با احمدی نژاد بود، به طوریکه ما شنیده ایم که شب هم به دیدارش رفته و می خواسته ببیند همه چیز مرتب بوده است یا نه؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، حکایت حضور باورنکردنی فرماندار بابل در سخنرانی احمدی نژاد قصه ای است که سری دراز دارد، در ابتدا قرار بود برای رعایت دموکراسی و چندصدایی هیچ اختلالی در برنامه وی ایجاد نشود، به همین خاطر شهر بابل پر شد از بنرهای کسی که مسبب اصلی وضعیت فعلی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایران است.

یکی از دست اندرکاران امور سیاسی در استانداری مازندران که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما از پشت پرده حادثه بابل سخن گفت.

وی با بیان اینکه قرار بود احمدی نژاد در مصلا سخنرانی کند گفت: اول قرار بر این بود چون آنها به عنوان یک مراسم مذهبی تقاضای مجوز کرده بودند اما ما می دانستیم که این یک مراسم مذهبی عادی نیست و شرایط کشور و استان طوری نیست که به کسی که اینهمه ظلم کرده به راحتی فضا بدهید چون مردم واکنش نشان می دهند.

وی افزود: به همین خاطر اجازه حضور در مصلا داده نشد ولی شرایط برای حضور راحت و بدون دردسر برای وی فراهم شد و استانداری و نیروهای دولت سعی کردند هیچگونه خللی در این برنامه ایجاد نشود.

این منبع مطلع ادامه داد: قضیه حضور فرماندار بابل اصلا به دولت ربطی ندارد، آقای ملایی یک مشورتی با معاون سیاسی و امنیتی داشت و ایشان هم گفتند شرایط برای برگزاری آبرومندانه فراهم شود و شما هم مراقبت کنید.

وی گفت: فرماندار هم این مراقبت را به حضور تفسیر کرده و به استقبال احمدی نژاد می رود و پای سخنرانی وی می نشیند، این حرف ها که وزارت کشور به وی چراغ سبز نشان داده معتبر نیست.

یکی از حاضرین در این مراسم به خبرنگار وارش نیوز گفت: فرماندار بابل کاملا مشتاق دیدار با احمدی نژاد بود به طوریکه وقتی ناصری نماینده بابل به عنوان نخستین نفر به پیشواز احمدی نژاد رفت فرماندار هم وی را همراهی کرد و اصلا نگرانی خاصی در چهره اش نبود، حرف های وی را هم تا آخر گوش داد و ما شنیده ایم که شب هم به دیدارش رفته و می خواسته ببیند همه چیز مرتب بوده است یا نه؟

البته وارش نیوز نمی تواند به صورت مجزا صحت این گفته ها را تائید کند، چون اسناد معتبری برای اثبات آن وجود ندارد، اما این اصلی ترین سناریویی است که این روزها در بابل دهان به دهان می چرخد.

از طرف دیگر شنیده های وارش نیوز از منابعی موثق حاکی از آن است که مثلثی متشکل از نیازآذری؛ نماینده بابل + سماکوش؛ بخشدار مرکزی این شهرستان + ملایی؛ فرماندار این شهر شکل گرفته که با دولت همسویی ندارد و به نظر می رسد شرایط را برای انتخابات مجلس دهم آماده می کند.

پس از حادثه تاسف آور بابل، وزیر کشور به شدت عصبانی شده و تیم ویژه ای را مسئول رسیدگی به این موضوع کرده است،همچنین به احتمال فراوان فرماندار بابل برای ادای توضیحات به پایتخت فراخوانده خواهد شد.

شنیده های موثق حکایت از دلخوری شدید ربیع فلاح از فرماندار بابل دارد، نکته قابل تامل این است که گویا استاندار مازندران موافق فرمانداری ملایی در بابل نبوده است اما بنا به ملاحظاتی این انتصاب صورت گرفته و حالا به گاف بزرگ آقای فرماندار به احتمال بسیار زیاد وی از پستش عزل خواهد شد.

در این بین برخی از طرفداران دولت تدبیر و امید بابل خواستار ایجاد کمپینی برای برکناری فرماندار بابل شدند، از طرف دیگر بسیاری از بابلی های طرفدار دولت در شبکه های اجتماعی بحث های فراوانی را در باره عملکرد سیاسی دولت در مازندران به راه انداخته اند که در نهایت به تجدید نظر در روش مدیریت سیاسی توسط استانداری مازندران ختم می شود.

باید دید نتیجه کار فرماندار بابل چه خواهد شد و آیا دولت تدبیر و امید و استاندار مازندران به خواسته مردم و سیاسیون هوادار دولت برای برکناری رجب ملایی ویسی تن خواهد داد یا خیر؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :