آخرین عناوین

چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-14:35 کد خبر:7198

بازار شایعه دیگری داغ شد:

بازگشت مرد تدبیر و اصلاح به گاز مازندران

شنیده ها حاکیست مدیرکل موفق و سابق گاز مازندران به خانه اش بر می گردد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر ،با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظارات بر این بود که مدیران موفق بر صندلی مدیریت دستگاه های اجرائی استان مازندران بنشینند و مدیران ناکارآمد نیز غزل خداحافظی بخوانند.

به گزارش مازنی خبر ، بعد از گذشت حدود 2 سال از انتخاب دکتر روحانی همچنان بعضی مدیران احمدی نژادی به کار خود ادامه می دهند بدون آنکه تغییر آنچنانی در بهبود وضعیت دستگاه تحت مدیریت آنها دیده شود.

شنیده ها حاکیست ، محمد اسماعیل ابراهیم زاده ، مدیرعامل سابق شرکت گاز مازندران بار دیگر به خانه خود باز خواهد گشت.

ابراهیم زاده از آن دسته از مدیران موفق است که در دوران اصلاحات در سال های 82 و 83 به عنوان مدیر نمونه برگزیده شده بود.

در روزهای اخیر بعضی رسانه های استان از ابراهیم زاده به عنوان مدیر احمدی نژادی یاد کرده بودند ولی محض یادآوری باید عنوان کنیم که همگان می دانند این مدیر مازنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 90 ، مانند خیلی از مدیران کارآمد و موفق دیگر ، به دلیل آنکه با سیاست های دولت گذشته همسو نبود ، اجازه ورود به عرصه انتخابات را پیدا نکرد.

جالب اینجاست بعضی از سایت ها که مدیران آنها از بزرگان جریان احمدی نژادی در استان محسوب می شوند برای اینکه جلوی این انتصاب را بگیرند، از استاندار و اصلاح طلبان مازندران خواستند تا شخص دیگری را برای مدیریت گاز استان معرفی کنند.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده چمازکتی در حال حاضر به عنوان مدیر منطقه 9 (استان های گیلان، مازندران، گلستان) عملیات انتقال گاز فعالیت دارد.

مطمئناً با بازگشت ابراهیم زاده به گاز مازندران شاهد اتفاقات خوبی در این دستگاه خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :