آخرین عناوین

چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-14:49 کد خبر:7199

معضل استفاده از نیروهای غیر بومی در مازندران همچنان ادامه دارد:

انتصاب یک غیر بومی در بزرگترین فروشگاه اقتصادی مازندران/استاندار و نمایندگان مازندران باز هم ناتوان

معضل انتصاب  نیروهای غیر بومی در مازندران همچنان ادامه دارد.


به گزارش خزرخبر،فروشگاه رفاه استان مازندران که چندین سال از یکی از بهترین نیروهای مجرب و کارشناس استانداری بهره می برد ،نتوانست به علت ناتوانی مسئولان کشوری این نیرو را همچنان نگه دارد.

بر اساس این گزارش،جمال یحیایی که از کارشناسان ارشد استانداری مازندران توانسته بود طی چندین سال مدیریت بر این فروشگاه،از ورشکستگی و انحلال این فروشگاه جلوگیری نماید جای خود را به یک سرپرست موقت یزدی داده است.

قدیر که از نیروهای  استان یزد می باشد که حتی نتوانست در استان خود موفق باشد و به صورت موقت به این استان فرستاده شد سکان این فروشگاه معتبر را بدست گرفت.

بر اساس گزارش منابع آگاه،مسئولان فروشگاه رفاه کشور قصد دارند تا یک نیروی غیر مازندرانی را بر این مسند منصوب کنند حال آنکه در استان مازندران نیروی توانا و مجرب کم نمی باشد.

جای سوال است که چرا استاندار و نمایندگان مازندران که همواره بر استفاده از نیروهای بومی اصرار دارند نتوانسته اند در این مورد اقدامی کرده و  در مقابل استفاده از نیروهای غیر بومی ایستادگی نمایند؟؟؟!!!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مرتضی
    چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-10:4


    دیدگاه سایت خزر خبر در این مورد و موارد دیگر دارای سوگیری های غیر شفاف وشک برانگیز است. این که برای یک امر مدیریتی تنها بر قومیت تاکید شود بسیار غیر مدرنیته و ابتدایی است. شاید برای عوام پسندی و عوام فریبی خوب باشد لیکن لحاظ چنین اموری در مدیریت جایگاهی ندارد. نکته دوم اینکه تاکید بر آقای عارف شده است؛ مگر نباید تیم برنده جایگاه خاص خود را پیدا کند؟مثلا اگر آقای جلیلی یا آقای قالیباف برنده میشد افراد نزدیک و منتصب به ستادهای ایشان پستهای مدیریتی را اشغال نمی کردند؟نکته بعدی تاکید بر توانائیهای برادر عزیزم جناب اقای یحیایی است که مورد تاکید و تایید ما نیز هست لکن هر مدیریتی یک روز به پایان میرسد و ایشان در جایگاه جدید خود در استانداری ان شاء اله منشاء خدمات و برکات خواهد بود؛امابه نظر میرسد این پیش داوری زودهنگام درباره عدم توانایی های مدیر جدید بیشتر برای فشار به او برای سهم گیری و باج خواهی معمول برخی رسانه ها از مدیران می باشد
    ان شاءاله این نظرات حذف نشود

    • رضا
      دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-12:44


      آفرین به خزرخبر که مدافع حقوق مازندرانیها در همه حال و همه جا هست متاسفانه تیمی که در مدیریت رفاه در مرکز مستقر شده و از نزدیکان عارف می باشند بدون توجه به نظرات کارشناسان و با تفکر سیاسی که انتخابات پیش رو را هدایت و حمایت کنند اقدام به تغییر و تحولات در ستاد و استانها کردندو جابجایی نیرویی از یزد به مازندران و انتصاب یک نیروی تمام قد سیاسی متصل به خود در یزد از همین موضوع نشات می گیرد که امیدوارم نمایندگان محترم پیگیر موضوع و حیف و میلی که در رفاه اتفق خواهد افتاد باشند

      • یکی از کارکنان فروشگاه
        چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-21:22


        اقا چرا استاندار نذاشت این بنده خدا بمونه ادم خوبی بوده من خودم به شخصه از این فروشگاه راضی بودم (-_-)

        • حسین
          چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-16:2


          متاسفانه مدیرعامل فروشگاه رفاه کشور که از نزدیکان عارف میباشد و تابعیت دوگانه دارد جز برخورد سیاسی تاکنون اقدامی در رفاه نکرده است